Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:922639
 
Author:
Evaluation:
Published: 20.03.2008.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 14 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Mūsdienīga klase    4
1.1.  Dators    4
1.2.  Portatīvais dators    4
1.3.  Video projektors    4
1.4.  Interaktīvā tāfele    5
1.5.  Planšete    6
1.6.  Balsošanas iekārta    6
1.7.  Dokumentu kamera    7
1.8.  Programma – SynchronEyesTM7    8
2.  ISEC ESF projekts dabaszinātnēm un matemātikai    9
2.1.  Projekta pilotskolas    10
2.2.  Projekta klases Viļa Plūdoņa Kuldīgas ģimnāzijā    11
3.  Vecākais pusaudzis    12
4.  Intelekta vai prāta jēdziens    13
4.1.  Loģiskais – matemātiskais intelekts    13
4.2.  Telpiskais intelekts    14
5.  Domāšana    15
6.  Smadzeņu dominējošās puslodes noteikšana    16
  Pētnieciskā daļa    17
  Secinājumi    20
  Izmantotā literatūra un uzziņas materiāli    21
Extract

Zinātniski pētniecisko darbu izvēlējos rakstīt par skolēnu mūsdienīgi tehniski nodrošinātā klasē. Šo tēmu izvēlējos tāpēc, ka mēs dzīvojam 21. gadsimtā, kur katru dienu sastopamies ar dažādiem zinātnes izstrādājumiem, piemēram, mobilo telefonu, televizoru, video iekārtu vai datoru. Tehniskās ierīces ikdienā cilvēkiem palīdz strādāt mājās un darbā, kāpēc tās nevarētu palīdzēt labāk apgūt mācības skolā?
Ar 2006.gadu V.Plūdoņa Kuldīgas ģimnāzija ir iesaistījusies Eiropas Sociālais fonda (turpmāk saīsinājums-ESF) dabas zinību projektā, kas skolu nodrošina ar inventāru, tai skaitā mūsdienīgu tehniku kā, piemēram, portatīvo datoru skolotājiem, televizoru, interaktīvo tāfeli klasē, mikroskopiem un citiem mācību procesu uzlabojošiem priekšmetiem. Arī es mācos šajā klasē un otro gadu varu izmantot projekta piedāvātās iespējas. Katru dienu sastopos ar projekta materiāliem un piedāvāto tehniku dabas zinību priekšmetos. Tie dod iespēju labāk apgūt mācību vielu, jo saprotu stāstīto, ja to var arī attēlot vizuāli.
Apkopojot informāciju par mūsdienu tehnoloģijām klasē, es varēšu izteikt savu viedokli par to, vai šāda tehnoloģija palīdz, vai sarežģī mācību procesu skolā.
Šī tēma varētu ieinteresēt jauniešus, kuri vēlas apgūt mācības mūsu skolā, kur daudzas klases ir aprīkotās ar jaunu tehnoloģiju, kā arī ieinteresēt manu klases biedru mācīšanos mūsdienīgi tehniski nodrošinātā klasē. Apkopot un parādīt skolotājiem kāda nozīme ir mācību vielas apguvē, ja skolēni strādā ar jauno aprīkojumu. Pētījumā parādīts, kuras klases skolā varam uzskatīt par tehniski nodrošinātām.
Šī darba mērķis ir uzzināt, kā mūsdienīgas tehnoloģijas klasē ietekmē skolēnu. Lai sasniegtu mērķi, izvirzīju vairākus uzdevumus:
1)iepazīties un apkopot informāciju no interneta un literatūras avotiem par mūsdienīgām tehnoloģijām;
2)izstrādāt anketu un veikt anketēšanu skolēnu vidū;
3)apkopot un analizēt anketas rezultātus.
Darbā izmantošu empīrisko un skaitliskās apstrādes metodi. Galveno informāciju iegūstot no mūsu skolas skolēniem.
Skolēnu iespējas un mācīšanas stimulu mūsdienīgi tehniski nodrošinātā klasē, vēl neviens nav pētījis, tāpēc domāju, ka būs interesanti uzzināt visu par mūsdienīgi tehniski nodrošinātu klasi un skolēnu tajā.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register