Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:945981
 
Author:
Evaluation:
Published: 09.11.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Vēsture    3
  Flash tehnoloģija    3
  ActionScript    3
  Programmēšanas vide Adobe Flash    5
  Operatori    8
  Datu tipi    10
  Sintakse    13
  Mainīgo definēšana un kompilatora kļūdu paziņojumi    14
  Vadības struktūras    16
  Programmēšanas stili    19
  Kopsavilkums    20
  Izmantotā literatūra    21
Extract

Pirms ActionScript valodas parādīšanās programmētāji Flash vidē varēja izmantot tikai ļoti vienkāršas komandas, kuras sauca par „actions” (darbības) un lietoja kopā ar freimiem vai pogām. Pamata navigācijas komandas jeb „actions” bija, piemēram, play, stop, getURL un gotoAndPlay.
ActionScript ir objektorientēta programmēšanas valoda, kas bāzēta uz ECMAScript un ļauj aprakstīt jebkuru filmas elementu uzvedību. Flash programmēšanas valoda ir izveidota pēc ECMA-262 standarta, kuru izstrādāja ECMA asociācijas Tehniskā Komiteja 39 (Technical Committee 39, TC-39). Pēc ECMAScript standarta īstenotas trīs populāras programmēšanas valodas, JavaScript, ActionScript, un JScript. Šīs valodas radītājs ir Garijs Grossmans, kurš arī šobrīd strādā kompānijā Adobe un arī šobrīd aktīvi piedalās valodas attīstībā.
ActionScript 2.0 pirmo reiz tika demonstrēts 2003. gada septembrī Flash MX un Flex 1.0 versijās. Jaunā programmēšanas valodas versija darbojās arī uz Flash Player 6 un Flash Player 7, jo ActionScript 2.0 patiesībā ir tikai ActionScript 1.0 papildinājums. Tā rezultātā ActionScript 2.0 nebija daudz ātrāks par ActionScript 1.0, jo tas joprojām izmantoja to pašu objektu modeli, kuru izmantoja ActionScript 1.0. Taču jaunā versija iekļāva iepriekš neizmantotus atslēgas vārdus kā class, extends, public un private. Tas ļāva programmētājiem definēt klases tādā veidā, kādā tie pieraduši to darīt populārajās valodās Java un C++.
Līdz ar Flash Player 9 izstrādi, Adobe programmētājiem kļuva skaidrs, ka turpināt izlaist jaunas versijas, par pamatu ņemot ActionScript 1.0 un ActionScript 2.0, vairs nevar, jo tādējādi nebija iespējams palielināt veiktspēju. Šī iemesla dēļ Adobe uzsāka darbu pie pilnīgas ActionScript pārrakstīšanas, kuras rezultātā tika panākta lielāka ātrdarbība un pievienotas jaunas iespējas. Tādā veidā tika radīta ActionScript 3.0, taču Flash Player joprojām atbalsta arī iepriekšējās ActionScript versijas. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register