Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
11,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:964870
 
Evaluation:
Published: 06.10.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  KOPSAVILKUMS    5
1. nodaļa.  Uzņēmuma apraksts    6
1.1.  Pamatinformācija par uzņēmumu    6
1.2.  Biznesa idejas vēsture    7
1.3.  Uzņēmuma misija un mērķi    7
1.4.  Uzņēmuma finanšu vajadzības    8
2. nodaļa.  Uzņēmuma produkta raksturojums    9
2.1.  Uzņēmuma produkta raksturojums    9
2.2.  Produkta sortiments un tā raksturojums    9
2.3.  Produkta kvalitāte    11
2.4.  Produkta svarīgākie tehniskie un estētiskie rādītāji    11
2.5.  Produkta atbilstība drošības un kvalitātes standartiem u.c. normatīviem    12
2.6.  Produkta eksporta iespējas    12
2.7.  Ziņas par patentu un licenču, preču zīmju autortiesību u.c. intelektuālā īpašuma objektu aizsardzība    12
3. nodaļa.  Tirgus analīze    14
3.1.  Nozares vai tirgus vispārējais raksturojums    14
3.2.  Mērķa tirgus segmentācija    17
3.3.  Konkurentu analīze    19
3.4.  Uzņēmuma gaidāmās pozīcijas tirgū, SVID analīze    20
4.  Mārketinga stratēģija    23
4.1.  Uzņēmuma cenu politika    23
4.2.  Preču realizācijas kanālu raksturojums    23
4.3.  Preču tirdzniecības veicināšanas pasākumi    23
4.3.1  Reklāma    23
4.3.2  Sabiedriskā viedokļa veidošana    25
5. nodaļa.  Uzņēmuma funkcionēšana    27
5.1.  Uzņēmuma atrašanās vietas raksturojums    27
5.2.  Uzņēmuma izmantojamie resursi    27
5.3.  Uzņēmuma pamatlīdzekļi un apgrozāmie līdzekļi    28
6. nodaļa.  Uzņēmuma vadība    30
6.1.  Uzņēmuma vadības organizācijas struktūra    30
6.1.1  Vadītāju funkcijas un atbildība    31
6.2.  Uzņēmumā nodarbinātais personāls    31
6.2.1  Darbinieku štatu saraksts, atalgojums un motivācija    31
7. nodaļa.  Problēmas un risks    34
7.1.  Risks, tā veidi (ekonomiskie, politiskie, dabas u.c. faktori), problēmas (konkurenti, zaudējumi, uzņēmuma īpašnieku maiņa) un risku mazināšanas pasākumi    34
8. nodaļa.  Finanšu informācija    37
8.1.  Peļņas un zaudējumu aprēķins    37
8.2.  Bilance    39
8.3.  Naudas plūsma    41
  Izmantotās literatūras saraksts    42
Extract

SIA „CS24.LV” būs sabiedrība ar ierobežotu atbildību un tiks dibināta 2008. gada Jūnijā. Sabiedrībai būs divi dibinātāji: Jānis Bērziņš un Līga Liepa. SIA „CS24.LV” uzņēmums nodarbosies ar Tele-konsultāciju sniegšanu klientiem, ar datortehnikas un tās programmatūras lietošanu saistītos jautājumos, kā arī galvenais uzsvars tiks likts uz attālinātas datortehnikas apkalpošanu un klientu konsultēšanu, izmantojot Interneta pieslēgumu. SIA „CS24.LV” būs starptautisks uzņēmums. Uzņēmums strādās gan Baltijas valstu tirgos, gan pasaules tirgū.
SIA „CS24.LV” sniegtā pakalpojuma kvalitāti nodrošinās ar speciālistu profesionālu darbu, augsto tehnoloģiju pielietošanu un darbinieku vēlmi klientu datorproblēmas atrisināt maksimāli īsākā iespējamā termiņā, kā arī uzņēmums, saviem klientiem, garantēs profesionālu attieksmi un kompetentu problēmu risināšanu.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register