Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:989382
 
Author:
Evaluation:
Published: 08.02.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
1.nodaļa  Interneta mārketings    3
2.nodaļa  Reklāma    4
2.1.  Iemesli kāpēc izmantot Internetu reklāmai un mārketingam    4
3.nodaļa  E-pasta mārketings    5
3.1.  E-pasta mārketingam sūtītājus va iedalīt divās kategorijās    5
3.2.  Mārketingam ar e-pasta starpniecību ir vairākas priekšrocības    6
3.3.  Definīcijas    7
4.nodaļa  E-pasta mārketinga izmantošana Banku augstskolas studentu vidū    8
  Secinājumi    15
  Pielikumi    16
  Biblogrāfisko norāžu saraksts    18
Extract

Vispopulārākais un arī atdeves ziņā labākais veids ir anketēšana. Piemēram, piedaloties loterijā, klientam ir jāaizpilda anketa, kurā ir minēts, ka viņš piekrīt e-pasta ziņojumu saņēmšanai no attiecīgās kompānijas. Kā motivācija parasti tiek piedāvātas lielas, vērtīgas balvas.
Tiešsaiste vide – viennozīmīgi labākā datubāzes izveides iespēja tiešsaistes vidē ir pieteikuma formas publicēšana mājas lapā. Un ne tikai galvenajā lapā, bet pēc iespējas visās mājas lapas apakš lapās. Vēl viens veids, kā tiešsaistē panākt klientu pierakstīšanos datubāzē, ir e-pasts. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register