Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
14,20 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:877255
 
Author:
Evaluation:
Published: 27.06.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 31 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    6
1.  Etnogrāfisko izšuvumu analīze mājturības standartā un programmā    6
1.1.  Dūrienu tehnoloģija un veidi 5. un 6.klasē   
1.2.  Kompozīcija un etnogrāfiskie raksti izšūšanā   
2.  Mācību didaktisko līdzekļu izvēle izšūšanas apguvē   
2.1.  Nodarbību plānošana un sagatavošana   
2.2.  Izšūšanas apguvē pielietojamās metodes   
2.3.  Sekmju sasniegumu vērtēšana   
2.4.  Uzskatāmības principa pielietojums izšūšanas apguvē   
3.  Izšūšanas prasmju un iemaņu raksturojums   
3.1  Prasmju, iemaņu un paradumu savstarpējā saistība   
3.2.  Speciālo prasmju veikšanas paņēmieni   
3.3.  Iemaņu mijiedarbība un attīstība   
4.  Pētījums par izšūšanas prasmju attīstīšanu Rēzeknes poļu vidusskolā   
4.1.  Aptauja par izšūšanas prasmju attīstīšanu pamatskolā 5. un 6.klasē   
4.2.  Didaktisko līdzekļu izvērtējums izšūšanas stundās 5. un 6.klasē   
4.3.  Pētījuma rezultātu apkopojums    56
  Nobeigums    56
  Bibliogrāfija    57
Extract

Nobeigums
Mūsdienās, kad visi tiecas pēc visa jaunā un modernā, tiek aizmirstas vērtības, bet tās būtu jāturpina saglabāt, pievēršot tām lielāku uzmanību un nozīmi. Visā Eiropā tiek ievērots, ka daudzās valstīs uzsver savas tautas etnogrāfiju, jo katrai tautai tā ir savādāka un neatkārtojama
Pētot literatūru par mācību didaktiskajiem līdzekļiem mājturībā un iepazīstoties ar etnogrāfiskās izšūšanas apguvi pamatskolā, autore konstatēja:
1) plānojot stundas, tiek ņemtas vērā skolnieču priekšzināšanas, iemaņas un spējas;
2) pedagogam ikdienas darbā ir nepieciešams ievērot katras skolnieces individuālās spējas;
3) trūkst metodiskās literatūras, kurā tiek aplūkota speciālo prasmju attīstīšana izšūšanā;
4) izzinot skolnieču intereses un organizējot mācību procesu radoši, izmantojot dažādas mācību metodes, var mainīt skolnieču nepietiekošo ieinteresētību par darba procesu;
5) veicot pedagoģisku pētījumu autore pārliecinājās, ka izšūšanā uzsvars jāliek uz prasmju, iemaņu veidošanu un apgūšanu;
6) pedagogam jāapzinās, ka radošā darbība lielā mērā ir atkarīga no skolnieču spējām, kuras attīsta pakāpeniski, artīvas darbības rezultātā.
Darba procesā hipotēze apstiprinājās.
Mērķis tika sasniegts un diplomdarba autore ar savu darbu ir apmierināta.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −44,17 €
Work pack Nr. 1333160
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register