Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:903337
 
Evaluation:
Published: 25.11.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 27 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Interaktīvo mācību metožu attīstības vēsture    7
2.  Interaktīvo mācību metožu būtība un izvēles pamatojums    9
3.  Biežāk izmantoto interaktīvo mācību metožu veidi un to raksturojums    16
3.1.  Projekts    16
3.2.  Lomu spēle    23
3.3.  Diskusija    27
3.4.  Prāta vētra    36
4.  Krāsu veidi un to pielietošana    37
5.  Tēmas tematiskā plāna izstrāde    4l
6.  Tēmas – remontdarbi – aprobācija, analīze, secinājumi    44
  Nobeigums    49
  Literatūras saraksts    51
Extract

Ir pienācis laiks, kad mūsu sabiedrība ir ierauta straujā politiskajā un ekonomiskajā dzīvē, kurā valda brīvā tirgus attiecības. Straujais sabiedriskās un ekonomiskās dzīves ritums rada jauniešiem grūtības orientēties visā notiekošajā, lai spētu veidot vienotu pasaules uzskatu un izvēlēties dzīves ceļu.
Ņemot vērā Latvijas virzību uz Eiropas savienību, ir jāņem vērā ES valstu izglītības koncepcijas. Uz kādiem izglītības mērķiem tiecas Eiropas savienība, skaidro Baltā grāmata, kurā teikts, lai cilvēku “zināšanu un prasmju apguve ietu roku rokā ar rakstura veidošanu, pasaules uzskatu paplašināšanos un atbildības uzņemšanos sabiedrībā”[7.]un “ja jauniešiem tiks sniegtas plašas un vispusīgas zināšanas, kas ļaus viņiem iet pašiem savu ceļu sarežģītos labirintos, gan diskutēt par šī ceļa mērķi, tad izglītība spēs likt pamatus cilvēciskai apziņai”.[7.22. ]
Jāpiekrīt Gētes teiktajam:
Personība ir zemes bērnu
aukstākā laime.[20.7.]
Noteicošā ir ikviena cilvēka vieta attiecībās ar līdzcilvēkiem zināšanu un prasmju kontekstā, ko varētu nosaukt par “mācību attiecībām”.[ 7. ]
Bet kāda ir situācija skolās, raksta pedagoģe Mirdza Āboliņa - skolēni nemācās, bet formāli atsēž stundas, jo mācību darbs bieži ir monotons, stundas pārvēršas par skolotāju monologu, kas nedod plašumu individuālo spēju attīstībai, kādēļ mācību darbs ir neefektīvs.[ 2. ]
Latvijas valstī ir nosprausti un pieņemti izglītības sistēmas mērķi, izglītības orientācija uz cilvēku personības attīstību, atbildīga sabiedrības cilvēka veidošana, akcentu likšana uz spēju zināšanas pielietot praktiski, attieksmes un vērtību apziņas veidošanu.[11. ]
Novērojot skolu mācību rezultātu un nosprausto mērķu nesakritību, ir skaidri saprotams, ka nepieciešamas izmaiņas. Ir jāpielieto mērķiem atbilstošas mācību metodes, kas protams prasa no skolotājiem spēju, sagatavotību mainīties līdz ar laiku, būt augsti profesionāliem un zinošiem. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,98 €
Work pack Nr. 1147703
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register