Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:277196
 
Evaluation:
Published: 10.02.2020.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Not used
Extract

Secinājumi
Arvien pieaugošās konkurences apstākļos arvien lielāku nozīmi iegūst mārketinga stratēģija, kuras pareiza pielietošana ļauj ievērojami paaugstināt pārdošanas apjomus un tādējādi iekarot lielāku tirgus daļu.
Pārdošanas veicnāšana aptver sevī ļoti plašu instrumentu un metožu kopumu.
Pārdošanas veicināšanā ļoti būtiska ir informācijas izplatīšana patērētājiem.
Šodien kā informācijas avots arvien vairāk dominē internets un reklāmas bukleti, tomēr nevar pilnībā ignorēt arī citus avotus.
Mārketinga stratēģija jāpielāgo katra tirgus īpatnībām, līdz ar to nepieciešama tirgus izpēte un plānošana, kā ievērot konstatētās īpatnības.
Vislabākos rezultātus var panākt, kompleksi izmantojot dažādus pārdošanas veicināšanas instrumentus un informācijas izplatīšanas avotus, nevis koncentrējoties uz kaut ko vienu.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register