Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:357061
 
Evaluation:
Published: 03.08.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Extract

Secinājumi
• Bija grūti veidot saskarsmi ar pacientu, kurš ir depresīvs, bet man izdevās izskaidrot pacientam aprūpes procesu, pacients saka uzdot jautājumus, tātad viņš klausījās manī un mums izveidojās atgriezeniskā saite.
• Neapmierinātas vajadzības cilvēkiem rada problēmas.
• Nepietiekama vai nepareiza informācija, kā arī informācijas trūkums izraisa konfliktus.
• Māsas un citu aprūpētāju uzdevums ir palīdzēt cilvēkiem nodrošināt vajadzības un atrisināt radušās problēmas.
• Veicot aprūpi, māsai jāatceras, ka katra dzīva būtne ir unikāla!
• Cilvēku dažādība un individuālās vajadzības liek māsai raudzīties uz katru indivīdu īpašā veidā un arī katru - īpaši aprūpēt!
• Katram pacientam ir jāsaņem tāda aprūpe, kas atjauno viņa noteiktu emocionālo un fizisko stāvokli un veicina gaidāmā iznākuma sasniegšanu.
• Uzklausot klientu sūdzības un atrisinot tās, iespējams divkārt uzlabot klientu attieksmi pret iestādi. Tie klienti, kuru problēmas tiek atrisinātas, parasti kļūst par visdedzīgākajiem piekritējiem.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register