Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:848352
 
Evaluation:
Published: 22.01.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  PII „Dzirnaviņas” raksturojums    4
  Mācību programmas analīze    5
  Bērna personības attīstības analīze fiziskajā, psihiskajā un sociālajā jomā    7
  Bērnu personības attīstības jomu izpētes rezultāti    8
  Fiziskā attīstības joma    8
  Socialā attīstības joma    9
  Emocionālā attīstības joma    10
  Intelektuālā attīstības joma    11
  Garīgā attīstības joma    12
  Izvirzītie uzdevumi bērna personības attīstību fiziskajā, emocionālajā, garīgajā, psihiskajā un sociālajā jomā    13
  Izstrādāt īstenošanas plānojumu nedēļai    14
  Nedēļas tēma: Kas palīdzēs? (spec. Profesijas, transports)    14
  Nedēļas tēma: Laimīgs un vesels    15
  Atspoguļot vienas dienas izvērstu plānojumu katrai nedēļai    16
  9.01.15. Piektdiena    16
  15.01.15. ceturtdiena    20
  Pedagoģiskās darbības pašanalīze    24
  Pielikums    25
Extract

Pedagoģiskās darbības pašanalīze
Strādājot šīs divas nedēļas vecākajā vecuma grupā, nepamanīju kā paskrien laiks. Bērni ir ļoti aktīvi un paši mēģina iekustināt uz dažādām aktivitātēm. Tā kā grupiņā ir pārsvarā zēni, tad bija diezgan grūti viņus pierunāt uz dažādām aktivitātēm, kuras neizraisa lielu troksni, jo mūsdienu bērniem patīk liels tracis un troksnis.
Salīdzinot savu pieredzi ar jaunāko bērnu vecumu, varu secināt, ka lielākie bērni ir daudz aktīvāki, ar lielāku darba pieredzi, spēj ļoti pārsteigt ar savām izdarībām. Strādājot šajā grupiņā nācās izmantot vairākas grāmatas, lai veiksmīgi tiktu galā ar visiem uzdevumiem.
Savā darbā ar bērniem izmantoju pēc iespējas vairāk pozitīvu stimulu, lai aktivizētu bērnu darbību. Bērnu ieinteresēšanai nodarbībā izmantoju pārsteiguma momentus, emocionālos tēlus. Savukārt bērnu motivācijai galvenokārt izmantoju iedrošinājumus, uzmundrinājumus, uzslavas u.c. motivējošus faktorus. Strādājot, visvairāk patīk darboties ar visiem bērniem kopā, reti izmantoju apakšgrupu darbus.
Guvu lielu pieredzi, kā iesaistīt valodas tēmu gandrīz katrā nodarbībā. Katru dienu visādos darbos tika iesaistīts nedēļas burts. Pat rotaļās guvu lielu pieredzi, kā veiksmīgi iesaistīt dažādas skaņas.
Uzskatu, ka katram bērnam ir vajadzīga sava pieeja. Centos arī pievērsties katram bērnam savādāk, lai palīdzētu, izprastu viņu. Strādāt grupiņā, kurā dominē zēnu pārsvars ir diezgan smagi. Puišiem patīk uzspēlēt „kariņu”, vienmēr ir jāspēj noķert īstais brīdis, lai neaizietu par tālu.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,98 €
Work pack Nr. 1351820
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register