Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:570984
 
Evaluation:
Published: 08.01.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  SIA Baltic Cosmeic Holding raksturojums    4
1.1.  SIA Baltic Cosmetic Holding vēsture    4
1.2.  SIA Baltic Cosmetic Holding pārstāvētie zīmoli    5
1.2.1.  Maria Galland    5
1.2.2.  Guinot    5
1.2.3.  Ella Bache    6
1.2.4.  Reference    6
1.2.5.  Riso    7
1.2.6.  BES    8
1.2.7.  Blomdahl    8
1.2.8.  Depilflax    9
1.2.9.  Isa Dora    9
1.3.  SIA Baltic Cosmetic Holding saloni    9
2.  SIA Baltic Cosmetic Holding struktūra    12
3.  Darba uzskaite    14
3.1.  Skaistumkopšanas salonu darbu uzskaite    14
3.2.  Vairumtirdzniecības darbu uzskaite    14
4.  Struktūru ietekmējošie faktori    16
4.1.  Iekšējie faktori    16
4.2.  Ārējie faktori    17
5.  Mārketinga nodaļas darba organizācija    18
5.1.  Mārketinga mērķi    18
5.1.1.  Saloni    18
5.1.2.  Vairumtirdzniecība    18
5.2.  Galvenie mārketinga plāni    19
5.2.1.  Ilgtermiņa plāni    19
5.2.2.  Īstermiņa plāni    19
5.3.  Plānu izpildes kontrole    20
5.4.  Pārdošanas veicināšana    20
5.4.1.  Pārdošanas veicināšana salonos    20
5.4.2.  Pārdošanas veicināšana vairumtirdzniecībā    20
  Secinājumi un priekšlikumi    22
Extract

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
• SIA BALTIC COSMETIC HOLDING ir vadošais un pieredzes bagātākais uzņēmums skaistumkopšanas nozarē Latvijā, kuru galvenais noieta tirgus ir Latvija.
• SIA BALTIC COSMETIC HOLDING ir radījis uzticību klientiem un līdz ar to uzņēmums ir atrāvies no konkurentiem un neviens ar viņiem nevar konkurēt.
• Uzņēmums strādā ar pasaules atpazīstamākajiem zīmoliem, līdz ar to tas rada lielāku uzticību un pārliecību klientiem.
• Uzņēmumam ir sabalansēta pārvalde, līdz ar to tas darbojas ļoti veiksmīgi.
• Uzņēmuma darbību ietekmē tikai sarežģītā organizatoriskā struktūra, kas traucē komunikāciju, un Eiro ieviešana.
• Mārketinga nodaļas darbinieku pienākumi ir ļoti svarīgi, jo viņi uztur svarīgo kontaktu ar klientiem un zīmola ražotājiem, nodrošina uzņēmuma iekšējo informatīvo sistēmu, veido reklāmas materiālus, vada reklāmas projektus, veido akcijas, u.c.
• Mārketinga nodaļas plānu izpilde ir ļoti rūpīgi organizēta, plānota un tiek analizēta.
• Pārdošanas veicināšanai ir izstrādātas ļoti rūpīgas kampaņas, akcijas un reklāmas, kas garantē pārdošanas apjomu palielināšanos.
• Darbojoties praksē mārketinga daļā esmu apguvusi darbu birojā un apguvusi daudz noderīgu iemaņu ko varēšu izmantot turpmākajā mācību procesā.

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −11,27 €
Work pack Nr. 1351478
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register