Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
4,99
You save:
0,75 (15%)
Discounted price*:
4,24
Purchase
Add to Wish List
ID number:393413
Author:
Evaluation:
Published: 21.09.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Not used
Time period viewed: 2009.g. - 2013.g.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
1.  Kredītiestades vispārīgs raksturojums    5
2.  Bankas finanšu pakalpojumu raksturojums    9
2.1.  Konti    9
2.2.  Maksājumu pakalpojumi un norēķini kredītiestādē    10
2.3.  Maksājumu kartes    11
2.4.  Kredīti    12
2.5.  Ieguldījumi    14
2.6.  Noguldījumi    16
2.7.  Kases un valūtas darījumi    17
3.  Kredītiestādes darbs ar neparastiem un aizdomīgiem finanšu darījumiem    19
4.  Klientu apkalpošanas kvalitāte kredītiestādē    22
5.  Civilā, darba un vides aizsardzība kredītiestādē    23
6.  Individuālais uzdevums: Noguldījumu un ieguldījumu pārvaldīšana bankā    24
6.1.  Noguldījumu un ieguldījumu raksturojums    24
6.2.  Noguldījumu un ieguldījumu veidi    24
6.3.  Noguldījumu un ieguldījumu riski    26
6.5.  Nodrošinājums    28
  Secinājumi un priekšlikumi    29
  Bibliogrāfisko norāžu saraksts    31
  Pielikumi    32
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
No darba izriet šādi secinājumi:
1. AS „Latvijas pasta banka” ir jauna banka Latvijā, taču tas nav šķērslis, lai tā spētu pildīt FKTK noteiktās prasības, ko Banka arī pilda. Banka ir strādājusi ar peļņu, kas nodrošina Bankas turpmāko darbību.
2. Bankai ir pietiekami liels pakalpojumu klāsts, lai klients varētu piemērot sev tīkamāko pakalpojuma veidu un nav atkarīgs vai tas būtu kredīta pakalpojums vai kontu pakalpojumi. Kā arī klientiem ir vieta, kur noguldīt savus brīvos līdzekļus un saņemt par tiem procentus.
3. Banka ir nodrošinājusi klientiem un viņu līdzekļiem drošību ar to, ka Bankā pastāv vesels departaments, kas rūpējas, lai netiktu izmantoti vai nodoti naudas līdzekļi ļauniem nolūkiem, tiek izskatīts katrs aizdomīgs darījums un ir noteikts, ka katram darbiniekam ir pienākums ziņot par katru mazāk vai vairāk aizdomīgu darījumu.
4. Latvijas pasta banka ir uzņēmusi zinošus darbiniekus, lai varētu pienācīgi apkalpot ne tikai Latvijas iedzīvotājus, bet, lai spētu apkalpot arī ārzemju klientus nodrošinot tiem saprotamu valodu. Kā arī ir Banka ir domājusi par vienotu lietišķo tēlu, kas iedrošinātu klientu saprast, kurš ir darbinieks, kas spētu viņam palīdzēt.

Author's comment
Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Prakses pārskats AS "Latvijas Pasta banka"”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/393413

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register