Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
4,49
You save:
0,58 (13%)
Discounted price*:
3,91
Purchase
Add to Wish List
ID number:841494
Author:
Evaluation:
Published: 24.10.2016.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 11 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.4.  Uzņēmuma esošās struktūrvienības    6
1.4.1.  Amatu pakārtotība    6
1.4.2.  Darbinieku skaits katrā struktūrvienībā    8
1.4.3.  Darbinieku pienākumi un atbildība    8
1.4.4.  Struktūrvienību savstarpējā sadarbība    11
1.5.  Uzņēmuma kapacitātes raksturojums ēdināšanas uzņēmumā - vietu skaits apmeklētāju zālē    11
1.6.  Uzņēmuma sniegto pakalpojumu mērķa grupas    11
1.7.  Uzņēmuma pamata un palīgpakalpojumu veidi    11
1.8.  Apkalpošanas veids prakses uzņēmumā SIA "Alis B’’    12
1.9.  Uzņēmuma noslogojums pa mēnešiem gada laikā    12
2.  PRAKSES UZŅĒMUMA SIA "Alis B" DARBĪBAS UN PAKALPOJUMU ANALĪZE    13
2.1.  Saražotās produkcijas un pakalpojumu tirgus    13
2.2.  Produkcijas un/vai pakalpojuma realizācijas iespējas, produkcijas noieta stimulēšanas iespējas    13
2.3.  Sadarbības aspekti ar citiem uzņēmumiem sadarbība    16
2.3.1.  Savstarpēja informācijas plūsma starp ēdināšanas uzņēmumiem pilsētas un/vai novada ietvaros    16
3.  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    17
4.  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN INFORMĀCIJAS AVOTU SARAKSTS    18
5.  PIELIKUMI    19
Extract

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Secinājumi
1. Praktiski piedaloties ēdināšanas uzņēmuma darbā, tika pilnveidotas autores saskarsmes prasmes, kā arī mācību procesā iegūtās teorētiskās zināšanas nostiprinātas ar praktiskā darba pieredzi un iemaņām.
2. SIA "Alis B" pusdienu restorānā ‘’Otto’’ strādā profesionāls, kompetents un motivēts personāls.
3. SIA "Alis B" ir konkurētspējīgs uzņēmums vietējā tirgū, jo uzņēmums ir peļņas nesošs, kā arī piesaistījis ar iekšejo dizainu, kvalitatīvo un svaigo pārtiku un laipno personālu.
4. Būtisks aspekts ir darbaspēka kvalifikācija, lai uzņēmumā ražotā produkcija un sniegtie pakalpojumi būtu kvalitatīvi un konkurētspējīgi noieta tirgū, jo nekvalitatīva produkcija un zema līmeņa servisa kultūra var radīt spēcīgu negatīvu iespaidu par uzņēmumu, tādējādi mazinot tā konkurētspēju tirgū.

Priekšlikumi
1. Jaunu klientu piesaiste ar jaunas reklāmas izveidi uzņēmumā SIA "Alis B".
2. Atjaunot, papildināt ēdienkarti ar attiecīgo ēdienu sortimentu.
3. Veikt klientu aptaujas par ēdienu kvalitāti un apkalpošanu, kā arī uzlabot esošās sūdzības.
4. Izveidot veikalā un bistro plašāku klāstu ar konditorejas, desertu un kulinārijas izstrādājumiem.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,96 €
Work pack Nr. 1356910
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Restorānu prakses atskaite. Pusdienu restorāns "Otto"”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/841494

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register