Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
4,49
You save:
0,58 (13%)
Discounted price*:
3,91
Purchase
Add to Wish List
ID number:988932
Author:
Evaluation:
Published: 04.02.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Used
Time period viewed: 2013.g. - 2013.g.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  ”Stilgras” SIA vispārējās darbības principi    5
1.1.  Uzņēmuma produkcijas raksturojums    5
2.  „Stilgras” SIA iekšējās vides galvenie mijiedarbības faktori    7
2.1.  Uzņēmuma mērķi    7
2.2.  Uzņēmuma un darba organizācija    7
3.  ”Stilgras” SIA ārējās vides ietekmes faktori    10
4.  Uzņēmuma mārketinga vides raksturojums    12
5.  Segmentēšana    16
6.  Mārketinga pasākumi „Stilgras” SIA    18
7.  Uzņēmuma konkurētspēja    22
8.  Uzņēmuma darbības novērtējums    24
  Secinājumi    27
  Priekšlikumi    28
  Izmantotā literatūra    29
Extract

Secinājumi
1. Uzņēmums „Stilgras” SIA darbojas apģērbu vairumtirdzniecību kā starpnieks.
2. Uzņēmums saimniecisko darbību veic kopš 1996.gada.
3. Uzņēmuma preču sortiments piedāvā augstas kvalitātes produkciju gan sievietēm, gan vīriešiem, kā arī bērniem, par saprātīgām cenām.
4. „Stilgras” SIA ir konkurētspējīgs uzņēmums.
5. Uzņēmuma vājās puses salīdzinoši ar konkurentiem ir reklāmas jomā.
6. Uzņēmumam ir pastāvīgie klienti, kas jau gadiem dod priekšroku „Donna B.C.” veikalos esošajai produkcijai.

Priekšlikumi
1. Uzņēmumam vajadzētu pievērst lielāku uzmanību reklāmas izstrādei.
2. „Stilgras” SIA veikalos „Donna B.C.” būtu ieteicams preču sortimentu veidot līdzvērtīgu visām uzņēmuma struktūrvienībām.
3. Uzņēmumam vajadzētu pievērst lielāku uzmanību iekšējās vides uzlabošanai, tai skaitā, darbinieku motivēšanai.
4. Ieteicams izveidot klienta karšu sistēmu ar bonusu programmu, jo tas spētu piesaistīt lielāku gan esošo, gan potenciālo klientu interesi, tātad arī paaugstināt ienākumus.

Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „SIA "Stilgras" mārketinga vide”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/988932

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register