Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
2,99
You save:
0,48 (16%)
Discounted price*:
2,51
Purchase
Add to Wish List
ID number:890268
Evaluation:
Published: 02.01.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Secinājumi
Reklāmu raidlaiks ir samērā ilgs, tās aizņem vidēji 20% no pārraides garuma- hipotēze neapstiprinājās;
Anketēšana, kā otrā pielietotā metode, atklāj studentu negatīvo priekšstatu par TV reklāmām- izvirzītā hipotēze apstiprinājās;

Daļēji apstiprinot izvirzīto hipotēzi, 1. kursa studenti kā galvenos, svarīgākos aspektus min oriģinalitāti un humoru, iesaistītos jokus;
Vairums no studentiem (78%) uzskata, ka vajadzētu aizliegt visas vai daļu no minētajām (politiskās, alkohola, seksuāla rakstura, medikamentu un higiēnas preču) reklāmām.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,92 €
Work pack Nr. 1336302
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Latvijas Universitātes 1.kursa studentu viedoklis par televīzijas reklāmām”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/890268

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register