Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
5,49
You save:
0,93 (17%)
Discounted price*:
4,56
Purchase
Add to Wish List
ID number:113112
Evaluation:
Published: 25.08.2016.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 17 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    3
  Annotation    4
  Ievads    5
1.  Nevardarbīgā pretošanās    7
2.  Atmodas sākums Baltijā    9
2.1.  Trešās atmodas sākums Latvijā    9
2.2.  Trešās atmodas sākums Lietuvā un Igaunijā    12
3.  Baltijas ceļa sagatavošana un norise    13
3.1.  Baltijas ceļa sagatavošana un norise Latvijā    13
3.1.  Baltijas ceļa sagatavošana un norise Lietuvā un Igaunijā    16
4.  Pētniciskā daļa    18
  Secinājumi    23
  Izmantotās literatūras saraksts    26
  Pielikumi    27
Extract

Secinājumi
Darbā izvirzītais mērķis ir sasniegts - ir izpētīts daudzveidīgs materiālu klāsts, ir atspoguļota Baltijas ceļa nozīme Baltijas tautu cīņā par neatkarības atjaunošanu, izpētīti cēloņi, norise un rezultāti. Darbā izvirzītie uzdevumi ir izpildīti, tika atrasta un apkopota presē un internetā pieejamā informācija par Baltijas ceļu, aptaujāti un intervēti Baltijas ceļa dalībnieki, atainota Baltijas ceļa norise, izpētīta Ogres pilsētas iedzīvotāju līdzdalība Baltijas ceļā un noskaidrotas jauniešu zināšanas par Baltijas ceļu. Teorijas daļā pētot nevardarbīgo pretošanos mana izvirzītā hipotēze: Baltijas ceļš - nozīmīgs notikums Baltijas tautu cīņā par neatkarību un spilgts nevardarbīgās pretošanās paraugs, pilnībā apstiprinājās, jo nelietojot bruņotu spēku, Baltijas valstis jau nākamajā gadā pēc Baltijas ceļa – 1990.gadā, pieņēma deklarācijas par neatkarības atjaunošanu un 1991. gadā faktiski atguva neatkarību.
Aptaujājot Ogres 1.vidusskolas skolēnus ieguvu informāciju par skolēnu zināšanām par Baltijas ceļu. Aptaujā iegūtie dati liecina, ka vairums skolēnu zina, kas ir Baltijas ceļš, kādi bija tā mērķi un nozīme turpmākajā Latvijas vēsturē. Labās 9.klašu skolēnu zināšanas varētu izskaidrot ar neseno šīs vēstures perioda apguvi mācību stundās. Savukārt, jaunāko klašu skolēnu zemo informācijas līmeni varētu skaidrot ar to, ka viņiem skolā vēl netiek pasniegta vēsture, kā arī tas liecina par to, ka vecāki bērniem nav stāstījuši par šo vēsturisko notikumu. Vienas trešdaļas skolēnu nevēlēšanos piedalīties līdzīgā akcijā mūsdienās, varētu skaidrot ar politisko situāciju valstī un ģimenes, sabiedrības viedokļu ietekmi.
Ieteikums - gan skolā, gan medijos vairāk un plašāk stāstīt par Baltijas ceļu un citiem atmodas laika notikumiem, lai skolēni labāk pārzinātu savas valsts vēsturi.

Author's comment
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Baltijas ceļš”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/113112

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register