Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
4,49
You save:
0,85 (19%)
Discounted price*:
3,64
Purchase
Add to Wish List
ID number:358228
Evaluation:
Published: 04.01.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 15 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
1.  Socializācijas būtība    6
1.1.  Socializācijas definējums    6
1.2.  Socializācijas izpausmes, ietekmējošie faktori    7
2.  Socializācija ģimenē – bērnu starpā    10
2.1.  Bērna socializācijas veidi    10
2.2.  Sociālo lomu apgūšana    12
2.3.  Vienaudžu nozīme bērna socializācijā    13
3.  Sociālo prasmju veidošanās, attīstība    14
4.  Socializācijas nozīme sociālo prasmju attīstībā    16
5.  Pētījuma metožu pamatojums    18
  Secinājumi    19
  Izmantotā literatūra    20
Extract

Secinājumi
1. Socializācija ir pakāpenisks personības veidošanās process, kurš norisinās indivīdam apgūstot dažādas sociālās prasmes, vērtības, normas, esot mijiedarbībā un komunicējot ar sev apkārt esošo sabiedrību.
2. Bērns ir socializācijas subjekts, jo sabiedrība (ģimene) socializācijas procesā ir dominējošā, nosakot normas, pārliecības, standartus, kuriem bērns pielāgojas.
3. Bērnu savstarpējā socializācija sekmē bērna sociālo prasmju veidošanos, jo notiek nemitīga mijiedarbība, sadarbošanās. Visbiežāk tas notiek rotaļājoties.
4. Bērnu var socializēt vairākos veidos, piemēram, esot viņam par paraugu, rotaļājoties ar viņu un pamācot, kā rīkoties konkrētās situācijās.
5. Sociālās prasmes bērns apgūst arī veidojot attiecības ar citiem cilvēkiem, parasti saviem vienaudžiem. Ja ģimenē ir vēl kāds bērns līdzīgā vecumā, tas atvieglo sociālo kontaktu pieejamību, iespējams iegūt uzticības personu, nemeklējot to ārpus ģimenes.
6. Sociālā vide, kurā bērns aug, ir noteicošā sociālo prasmju veidošanās kvalitātē, jo bērns apgūst attiecīgajā vidē esošos noteikumus, tradīcijas, kultūru, attiecību un uzvedības modeļus.
7. Sociālās prasmes nav nodalāmas vai atsevišķas, tās ir viena kompleksa sistēma, kur atsevišķas prasmes viena ar otru ir saistītas un viena otru papildina, kuras bērns apgūst socializācijas ceļā. Brāļu un māsu ietekme sociālo prasmju veidošanās procesā ir tik pat nozīmīga, kā vecāku.
8. Socializācija bērnu starpā iespējama vairākos veidos:
• kā vienaudžiem, ja bērnu vecuma starpība ir neliela.

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −8,25 €
Work pack Nr. 1351256
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Bērnu savstarpējās socializācijas ģimenē nozīme bērna sociālo prasmju attīstībā”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/358228

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register