Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
5,49
You save:
1,04 (19%)
Discounted price*:
4,45
Purchase
Add to Wish List
ID number:865702
Author:
Evaluation:
Published: 01.11.2018.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 11 units
References: Used
Time period viewed: 2016.g. - 2018.g.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  E-PASTA MĀRKETINGS UN TĀ NOZĪMĪGUMS    4
1.1.  Būtiskākā terminoloģija    4
1.2.  GDPR ietekme    5
2.  AUTOMATIZĒTU E-PASTA MĀRKETINGA PROGRAMMATŪRU SALĪDZINĀJUMS    7
2.1.  Mailigen    7
2.1.1.  Automatizācijas iespējas    7
2.1.2.  Lietojamība    8
2.1.3.  Datu analīze    8
2.1.4.  Mailigen trūkumi    9
2.2.  Mailchimp    10
2.2.1.  Automatizācijas iespējas    10
2.2.2.  Lietojamība    10
2.2.3.  Datu analīze    10
2.2.4.  MailChimp trūkumi    11
3.  PRAKTISKĀ DAĻA    12
3.1.  Vienkārša automatizācijas sērija    12
3.2.  Automatizācijas sērijas ar IF funkciju    13
3.3.  Automatizācijas sērija ar Random Split funkciju    15
  SECINĀJUMI    18
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    19
  PIELIKUMI    20
Extract

SECINĀJUMI
E-pasta mārketinga rīku izmantošana ir lielisks veids, kā komunicēt ar uzņēmuma klientiem, veidot uzņēmuma tēlu, paaugstināt ienākumus un automatizēt mārketinga procesus, ietaupot resursus. Pirms uzņēmums sāk nodarboties ar e-pastu mārketingu, svarīgi definēt tā galvenos mērķus un vēlamos rezultātus, kā arī pastāvīgi sekot līdzi ar analītikas rīku palīdzību mērķu izpildei, atsekojot veiktos pirkumus, klikšķus, atvērto e-pastu procentu un vajadzības gadījumā mainot stratēģiju. Papildinot e-pasta abonentu sarakstu, svarīgi, lai iegūtie dati atbilstu GDPR prasībām.
E-pasta mārketinga rīku piedāvājums tirgū ir ļoti plašs un katrs uzņēmums, kas vēlas uzsākt e-pastu mārketingu, var atrast sev atbilstošāko. Galvenie faktori, pēc kādiem atlasīt īsto e-pasta mārketinga rīku: uzņēmuma lielums, abonentu daudzums, pieejamie naudas resursi, ko tam atvēlēt un galvenās funkcijas, kas būtu svarīgas konkrētajam uzņēmumam. Kursa darbā tika apskatīti tikai 2 e-pasta mārketinga rīki no visa plašā piedāvājuma tirgū – Mailigen un MailChimp, jo visus izpētīt nebūtu iespējams. Lai šis darbs būtu pilnvērtīgāks, būtu nepieciešams:
• izpētīt citus e-pasta mārketinga rīkus;
• izpētīt e-pasta mārketinga rīku maksas versijas, lai iegūtu pilnvērtīgāku priekšstatu par to darbību;
• pieredze reālu e-pasta mārketinga kampaņu izsūtīšanā un datu analīzē;
• izpētīt uzņēmumus, kas aktīvi izmanto e-pastu mārketingu, un to reālos datus par iegūtajiem rezultātiem.

Author's comment
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „E-pasta mārketinga rīki un metodes”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/865702

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register