Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
4,49
You save:
0,49 (11%)
Discounted price*:
4,00
Purchase
Add to Wish List
ID number:853890
Evaluation:
Published: 24.10.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 26 units
References: Used
Time period viewed: 2013.g. - 2014.g.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  PERSONĀLA APMĀCĪBU BŪTĪBA    4
1.1.  Mācību jēdziens, mērķis un priekšnoteikumi    4
1.2.  Mācību formas    5
1.3.  Personāla apmācības procesa posmi    9
1.4.  Kompetenču būtība    10
1.4.1.  Kompetences jēdziens, mērķis un attīstība    10
1.4.2.  Kompetenču modelis    12
1.4.3.  Kompetenču veidi    13
1.4.4.  Kompetenču novērtēšanas metodes    14
2.  IT KOMPETENČU ATTĪSTĪŠANĀ    16
2.1.  IT nozīme    16
2.2.  SVID matrica par IT izmantošanu darbinieku apmācībā    18
3.  DARBINIEKU VIEDOKĻU PĒTĪJUMS PAR IT IZMANTOŠANU APMĀCĪBU PROCESĀ    19
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    24
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    25
Extract

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Secinājumi:
1) Mācības ir sistemātiska attieksmes, zināšanu, prasmju un uzvedības pilnveidošana, lai apmācītais varētu atbilstoši veikt uzdoto darbu.
2) Mācību mērķis ir paaugstināt darbinieku kompetenci un darba izpildes līmeni, kā arī viņu izpratni par uzņēmuma darbību un stratēģiskajiem mērķiem.
3) Lai apmācības būtu efektīvas, darbiniekam jābūt motivētam mācīties, vadībai ir jāatbalsta savi darbinieki, sarežģītās prasmes jāapgūst pakāpeniski un darbiniekam jāsaņem atbilde par apmācību rezultātiem.
4) Personāla apmācību posmi ir: mācību vajadzību noteikšana, mācību budžeta plānošana, apmācības procesa organizēšana, apmācību rezultātu pārbaude, atbilstošu korekciju veikšana apmācības procesā, informācijas sniegšana darbiniekam par apmācību rezultātiem.
5) Izšķir divas mācību formas: klātienes un neklātienes formas.
6) Izmantojot IT, apmācības var notikt videokonferencēs, caur sociālajiem tīkliem, caur lejupielādētiem failiem audio un video formātā.
7) Kompetenču modelis ir visu kompetenču, kuras nepieciešamas sekmīgai vai izcilai darba izpildei, apkopojums konkrētas amata kategorijas, komandas, departamenta vai organizācijas ietvaros.
8) Izšķir tehniskās kompetences, uzvedības kompetences un kontekstuālās kompetences.
9) Kompetences novērtēšanas un noteikšanas instrumentu izmantošanas mērķis uzņēmumā ir rosināt darbiniekus darboties konstruktīvi, raugoties nākotnē, un atbalstīt individuālu turpmāko attīstību.
10) Kompetences var novērtēt ar testu, kompetenču intervijas palīdzību, kā arī ar 360 un 180 grādu novērtēšanu.
11) Informācijas tehnoloģijas apmācības padara ērtākas, lētākas, interesantākas, tomēr ir neizbēgamas kļūdas sistēmā, kā arī dažām programmām ir jāpērk licence.

Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Informācijas tehnoloģiju izmantošana esošo darbinieku kvalifikācijas paaugstināšanā”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/853890

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register