Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:699904
 
Evaluation:
Published: 14.01.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Termini: motivācija, atzinība, atlīdzība    4
2.  Izglītības sektorā strādājošo Baldonē motivācijas pētījuma metodes izklāsts    5
3.  Rezultātu grafiskā analīze par izglītības sektorā strādājošo darba motivāciju Baldonē    6
3.1.  Pirmā testa daļa    6
3.2.  otrā testa daļa    8
3.3.  Trešā testa daļa    10
4.  Secinājumi    11
Extract

It visam, ko šodien pasaulē darām, ir kāds mērķis. Šo dažādo mērķu izpilde un izpildes kvalitāte ir tieši atkarīga no motivācijas. Vēlme sasniegt mērķi kalpo par motivāciju mūsu rīcībai. Cilvēka motivāciju var redzēt dažādās lietās, piemēram, bērns agri no rīta ceļas tāpēc, lai dotos uz skolu. Mazākus bērnus tam motivē vecāki, jo bērns iet uz skolu, lai dabūtu labu atzīmi un vecāki būtu apmierināti, lai viņi nesodītu bērnu, bet bērnam pieaugot viņš saprot to, ka, ja viņam būs laba izglītība, tad viņam būs labs darbs, un līdz ar to labi dzīves apstākļi. Tas nozīmē, ka laikam ejot motivācija var mainīties, bet mērķis var palikt iepriekšējais. Šajā gadījumā mainījās motivācijas veids no ārējās uz iekšējo motivāciju.
Apskatot motīvu rosinošos faktorus, par lielu problēmu izglītības sistēmā šodien saskatu izglītības sektorā strādājošo būtisku darba algas samazinājumu, jo darbiniekiem viens no būtiskākajiem motivējošajiem faktoriem ir darba samaksa, un to samazinot var būtiski ciest izglītības kvalitāte, jo motivācija tieši ietekmē darba atmosfēru, saskarsmi un darba ražību. Glābjot valsts ekonomisko situāciju, galveno motivējošo faktoru samazinājums izglītības sektorā strādājošajiem šodien ļoti būtiski ietekmē ekonomisko situāciju nākotnē, jo no tā cieš izglītojamie, kas savukārt veidos ekonomiku nākotnē. Ar to vēlos uzsvērt, ka darba samaksas samazinājums nav ilgtspējīgs.
Izejot no apskatītās problēmas pētnieciskajam darbam par mērķi izvirzu noskaidrot izglītības sektorā strādājošo darba motivāciju.
Darba sākumā izvirzīta hipotēze – darba algas samazinājums rada izglītības darbinieku motivācijas zudumu.
Lai pārbaudītu izvirzīto hipotēzi uzstādu sekojošus darba uzdevumus:
1.iepazīties un apkopot pieejamo informāciju par pētāmo tēmu, izskaidrot biežāk lietotos terminus „motivācija”, „atlīdzība”, „atzinība”.
2.apzināt situāciju par izglītības sektorā strādājošajiem Baldonē,
3.izdarīt secinājumus par darba motivāciju izglītības sektorā strādājošajiem Baldonē.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1117918
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register