Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:787801
 
Author:
Evaluation:
Published: 29.03.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  KOPSAVILKUMS    3
1.  PROBLĒMAS ANALĪZE    4
2.  ALTERNATĪVU NOTEIKŠANA UN NOVĒRTĒŠANA    6
3.  SWOT ANALĪZE    10
4.  PROJEKTA ORGANIZĀCIJAS STRUKTŪRAS APRAKSTS    12
5.  PROJEKTA INSTITŪCIJAS UN TO FUNKCIJAS    13
6.  LAIKA PLĀNI - GANTA DIAGRAMMA UN TĪKLA PLĀNS    15
7.  PROJEKTA BUDŽETS    15
Extract

Salīdzinot ar 2005. gada beigām, Bankas „X” klientu skaits 2006.gadā ir pieaudzis par 13% un gada beigās tas sasniedza 740 tūkstošus. Lai banka varētu vēl vairāk palielināt savu tirgus daļu, tai ir jāpiesaista vēl vairāk klienti, tādēļ tiek atvērtas jaunas filiāles, uzstādīti jauni bankomāti un piedāvāti gan universāli, gan uz konkrētiem klientu segmentiem orientēti produkti un pakalpojumi. Īpaši aktīvi 2006.gada laikā Banka „X” strādāja, lai piesaistītu jauniešu auditoriju, jo tieši jaunieši, it sevišķi studējošie, būs tie, kam ir augsts ilgtermiņa sadarbības potenciāls. Jauniešiem piemērota produkta izstrādāšanas mērķis ir piesaistīt klientus, lai nodrošinātu peļņas gūšanu arī nākotnē.
Projekts „Cool Card” paredz izdot atsevišķu norēķinu karti jauniešiem ar atšķirīgu dizainu, zemāku cenu un uz jauniešu auditoriju orientētiem īpašiem piedāvājumiem. Projekta misija ir, novēršot konkurentu nepilnības, izveidot labāko produktu jauniešiem. Projekta galvenais mērķis ir piesaistīt 16 000 jaunus klientus jauniešu segmentā un kopā pārdot 47 000 jauniešu kartes.
Projekts norisināsies no 2007. gada 12.februāra līdz 2007.gada 31.maijam.
Projekta budžets ir 132 579 LVL.
Projekta komanda sastāv no pieciem cilvēkiem: projekta vadītāja, karšu izdošanas speciālists, mārketinga speciālists, filiāļu tīkla speciālists un pārdošanas atbalsta speciālists.
Izstrādājot projektu tiks ievēroti LR normatīvie akti un likumi, Starptautiskie kvalitātes standarti un Bankas iekšējās procedūras, instrukcijas un standarti.
Banka „X” Latvijā darbojas jau kopš 1992.gada un 15 pastāvēšanas gadu laikā tā ir iekarojusi līderpozīcijas gan pēc aktīvu apjoma, gan izsniegto kredītu un piesaistīto noguldījumu apjoma, gan arī pēc finanšu rezultātiem un reputācijas, taču banka pie sasniegtā neapstājas, un turpina attīstīties tālāk.
Neraugoties uz straujo izaugsmi, vēl tālu līdz Eiropas vidējiem rādītājiem. Lai tuvākajos gados panāktu attīstītās valstis un sasniegtu Eiropas vidējos rādītājus, un varētu pilnvērtīgi konkurēt Eiropas Savienības tirgū, Banka „X” ir ievērojami jāpalielina aizdevumu, noguldījumu un maksājumu karšu tirgus apjoms, jārēķinās ar vēl sīvāku konkurenci vietējā tirgū, īpaša vērība jāpievērš apdomīgai risku pārvaldībai, kā arī jākoncentrējas izaugsmei, neaizmirstot par efektivitāti.
Domājot par ilgtermiņa attīstību, ļoti būtiski ir piesaistīt jauniešu segmentu, jo ir pierādīts, ka jaunieši parasti paliek par pastāvīgajiem tās bankas klientiem, kuru pirmo ir izvēlējušies, kā arī, lai nepieļautu, ka visu jauniešu segmentu ar izdevīgiem piedāvājumiem piesaista galvenie konkurenti.…

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,48 €
Work pack Nr. 1178927
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register