Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
2,49
You save:
0,47 (19%)
Discounted price*:
2,02
Purchase
Add to Wish List
ID number:505491
Author:
Evaluation:
Published: 09.11.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Lai stiprinātu attiecības klases kolektīvā, skolotājam nepieciešams gan laiks, gan prasme, gan pacietība, tomēr labums, ko dod audzēkņu ciešāka sadarbība, attaisno šīs pūles. Bez tam, izmantojot kopīgus, saskarsmē vienojošus faktorus, cilvēka psihes universālās īpašības un individuālo savdabību, katra priekšmeta skolotājs var meklēt un rast ceļus, kā pārvarēt polarizāciju starp skolēniem. Lielā mērā rezultāts būs atkarīgs no skolotāja darba un viņa profesionālās meistarības.

3. Profesionālo priekšmetu apguve sakārtotā mācību vidē – nodrošinājums labākiem mācību sasniegumiem
Skolotājam ikdienā jāatbild uz jautājumiem: kā nodrošināt produktīvu mācību vidi; kā saistīt skolēna iepriekšējās zināšanas ar jaunām; kā iesaistīt vecākus; kā skolotājam būt zinošam un profesionālam. Lai nodrošinātu mūsdienīgu 21.gadsimta prasībām un vajadzībām atbilstošu mācību procesu, nepieciešama paša skolotāja enerģija, iedvesma un prasmes – viņš ir jebkuru pārmaiņu dvēsele. Skolotājam jāmeklē un jāatrod atbildes uz jautājumiem, kā šīs dienas situācijā rīkojies tu pats, tavi skolēni, kā viņus ietekmē vide un sabiedrība, kāda ir tava loma izglītības kvalitātes nodrošināšanā pārmaiņu laikā un kādu mācīšanās modeli tu izmanto, lai strādātu ar skolēniem, kas dzīvos nākotnē un veidos nākotnes sabiedrību.
Ievērojot skolēnu vecumposma īpatnības, skolotājam jāprot formulēt sporta stundas uzdevumi, jo tie ļauj mērķtiecīgi organizēt mācību procesu un paredzēt, kādu konkrētu rezultātu dos skolēnu darbība stundā. Pedagogs ir kā starpnieks starp skolēna iepriekšējām zināšanām un viņa pieredzes pasauli, radot tādu mācīšanās vidi, kas palīdz attīstīt arvien sarežģītāku izpratni un prasmes (von Glaserfeld, E., 1974; von Foerster, H., 1984; Kelly, G. A., 1955/1991; Piažē, Ž., 2002).

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,71 €
Work pack Nr. 1350223
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Labvēlīga vides modeļa veidošana sporta stundās - svarīgs skolēnu saskarsmi ietekmējošs faktors”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/505491

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register