Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:351642
 
Author:
Evaluation:
Published: 08.07.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 14 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Sakaru nozares vēsture    5
2.  Sakaru kompāniju produkti    10
2.1.  Lattelecom produkti    10
2.2.  IZZI produkti    12
2.3.  Baltcom produkti    13
2.4.  Viasat produkti    14
3.  Konkurence    16
4.  Pētījums    16
5.  Anketas jautājumu pamatojums    17
6.  Pētījuma rezultātu interpretācija    19
7.  Rezultātu analīzes metodes    29
7.1.  Korelāciju analīze    29
7.2.  Pīrsona kritēriji    32
7.3.  Moda    33
  Secinājumi    35
  Priekšlikumi    36
  Izmantotā literatūra    37
Extract

Secinājumi
Lattelecom produktiem ir daudz plašāks pielietojums nekā tiem pašiem konkurentu produktiem.
98% respondentu ikdienā lieto Internetu un TV, ar to varam secināt, ka joprojām internets un TV ir populārākais sakaru pakalpojums Latvijā.
Noskaidrojies, ka populārākais TV un Interneta pakalpojumu sniedzējs, kura pakalpojumus izmanto aptaujātie respondenti, ir Lattelecom. Būtiskais pārsvars pār pārējām telekomunikāciju kompānijām varētu būt saistīts ar atpazīstamo zīmolu, kā arī kvalitātes garantijām un pieņemamajām cenām šī brīža ekonomiskajā situācijā. Nozīmīga ir veiksmīgā mārketinga darbība, kas piesaistījusi tieši pie Lattelecom produktu izvēles.
Latvijā ir viens no ātrākajiem interneta tīkliem Latvijā, un Lattelecom strādā pie tā, lai to pilnveidotu un padarītu pieejamāku lielākajās Latvijas pilsētās.
Platjoslas interneta izmantošana vēl nav guvusi plašu izmantošanu sabiedrības vidū, jo lielākā daļa respondentu ir atbildējuši, ka lieto DSL interneta veidu. Pagaidām Optiskais internets vēl nav kā izplatītākais interneta pieslēguma veids respondentu vidū.
Pēc aptaujas rezultātiem varam secināt, ka sabiedrība ir apmierināta ar saņemtajiem pakalpojumiem, pakalpojumu izvēles klāstu un kvalitāti.
Izmantojot Komogorova – Smirnova kritēriji, uz jautājumu, kādi kritēriji ir svarīgi pakalpojumu izvēlē, atbildes bija līdzvērtīgas, taču nesaistītas, patērētājiem neinteresē vienlaicīgi cena un ātrums, vai arī kvalitāte un ātrums.
Pēc Pirsona metodes varam secināt, ka starp vīriešiem un sievietēm ir atšķirīgi viedokļi, kuras TV apraides veids ir labākais, vai tas ir kabeļtelevīzijas, satelīttelevīzija vai virszemes TV.
Lattelecom straujā TV tirgus iekarošana, liecina, ka tuvākā laikā Lattelecom kontrolēs lielāko daļu TV tirgus Latvijā, jo jau šobrīd nepilna gada laikā tas ir sasniedzis 24% tirgus daļas.
Nemitīgā tehnoloģiju attīstība ļauj radīt aizvien jaunus produktus, ko Lattelecom arī īsteno , ieviešot aizvien jaunus pakalpojumus un uzlabojot jau esošo kvalitāti, lai gan konkurentu VIASAT tikai maina pakalpojuma nosaukumu.

Priekšlikumi
Pētot Lattelecom produktu piedāvājumu, autors izvērtējot tos un atrodoties vidē, kur tiek pārdoti un veidoti produktu uzlabojumi, var sniegt šādus savus priekšlikumus:
• Tā kā pēc autora domām dekodera cena ir pārāk augsta šā brīža Latvijas ekonomiskajā situācijā, dot iespēju arī mazturīgajiem Latvijas iedzīvotājiem slēgt sadarbības līgumu ilgtermiņā, tādejādi iegūstot dekoderi bez maksas.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register