Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
5,49
You save:
0,88 (16%)
Discounted price*:
4,61
Purchase
Add to Wish List
ID number:819864
Evaluation:
Published: 28.12.2018.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 18 units
References: Used
Time period viewed: 2001.g. - 2018.g.
Extract

PRIEKŠLIKUMI
1. Izstrādāt vairākas alternatīvas ārkārtas situāciju darbībām, rīcības plāniem, kas varētu būt saistītas ar pielietotās automātizētās sistēmas problēmām, piemēram, gadījumiem, ja tās nestrādā vai tiek bojātas un rezultātā jārīkojas manuāli.
2. Veicināt pirkumus no IKEA mājas lapas, lai samazinātu atkarību no fiziskiem veikaliem, kā rezultātā samazinātos loģistikas izmaksas, jo loģistikas ķēde būtu nevis sadales centrs -> mazumtirdzniecības veikals -> patērētājs, bet gan preci būtu iespējams izsūtīt patērētājam jau no paša sadales centra, ko jau nereti dara lielām precēm. Šādas stratēģijas rezultātā šajos centros varētu ieviest arī pick-up punktus, kuros patērētājs varētu savu preci saņemt, jo izmaksas rodas katru reizi, kad prece ir jāpārvieto pa vairākiem ķēdes punktiem.
3. Lai samazinātu ietekmi uz vidi un loģistiku no mazumtirdzniecības veikaliem pie patērētāja, motivēt to pašam nogādāt iegādātās preces līdz savai mājai iespēju robežās (piem., atlaižu, kuponu programmas), jo bieži vien redzamas situācijas, kad piegādei no veikala jābūt konkrētā dienā, bet mašīna nav pilnībā piekrauta un rodas brīva vieta.
4. Atjaunināt, optimizēt standartu sistēmas, pielāgot mūsdienu situācijai un tās pārmaiņām.
5. Lai saglabātu piegādātāju un sadarbības partneru ilgstošu atbilstību un mazinātu iespēju, ka kādā brīdi kvalitāte vai kādi citi rādītāji krītas, veikt standartu pārbaudes arī pēc līgumu slēgšanas un vairākkārtīgi.
6. Tā kā uzņēmumam ir liels skaits priekšrocību, tai skaitā saistībā ar sociālo atbildību, kas patērētājiem ir svarīga, vairāk reklamēt, prezentēt to, jo lielākoties patērētājiem par to nav zināms. Mārketinga ietvaros, patērētājiem varētu sniegt reprezentatīvu reklāmu par uzņēmuma “labajām īpašībām” pašos mazumtirdzniecības veikalos.  

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Loģistikas analīze uzņēmumam "Ikea"”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/819864

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register