Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
2,49
You save:
0,40 (16%)
Discounted price*:
2,09
Purchase
Add to Wish List
ID number:559205
Author:
Evaluation:
Published: 09.11.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Runājot par cilvēka spēju uztvert apkārtējo vidi, jāpasvītro, ka fiziskā uztvere praktiski nav šķirama no psihiskās uztveres, neatkarīgi no tās apzināšanas pakāpes. Vērojot kādu objektu, bez sajūtām, ko sniedz redzes orgāni, informācijas uztveres un apstrādes ciklā neapzināti iekļaujas arī pieredzes ceļā iegūtās zināšanas, par šo objektu, kā arī cilvēka kultūras līmenim un psihiskajām īpatnībām (Scientific Journal of Riga Technical University Material Science. Textile and Clothing Technology. Mācību iestādes interjera nozīme mūsdienu komunikācijā. 2010, Volume 10).
Uzvedības izvēli, saskaņā ar sociālas izziņas teorijas pārstāvja A.Banduras uzskatiem, nosaka kompleksa iekšējo spēku un vides ietekmju mijiedarbība.
Skolotājs ir tā dzīvā saikne starp paaudzēm, kas nodrošina bērnam iespēju apgūt daudzveidīgo sabiedriskās uzvedības un darbības pieredzi un pieņemt to kā savu iekšējo vajadzību. Uz tādas bāzes izstrādājot savus dzīves principus, katram skolēnam tiek nodrošināta atbilstoša radošas pieredzes apguve, kuru var izmantot daudzveidīgās sabiedriskās un personīgās dzīves situācijās. Šādu rezultātu nodrošina skolēnu savstarpējā un skolēnu–skolotāja saskarsme. Klases darbība, to pareizi organizējot, saskarsme starp skolēniem reti sagādā grūtības (ESF projekts ”Reliģijas un ētikas topošo skolotāju pedagoģisko prakšu īstenošana Latvijas vispārizglītojošās skolās”. Vēlos ienākt un palikt skolā. LU).
Apzinoties mācību vides lielo ietekme uz skolēnu saskarsmi, tās attīstību ir svarīgi izzināt, kā mūsu jaunā paaudze skolā jūtas un cik laba un atdevīga ir mācību vide, ko mēs, pieaugušie, viņiem esam sagādājuši. Jo tikai sakārtotā un labvēlīgā skolas vidē var nopietni pievērsties emocionālajiem un saskarsmes jautājumiem, kam arī ir ļoti liela ietekme uz mācību procesu un tā rezultātiem.

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,65 €
Work pack Nr. 1350227
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Mācību vides nozīme mūsdienu pedagoģijā”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/559205

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register