Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
5,49
You save:
0,99 (18%)
Discounted price*:
4,50
Purchase
Add to Wish List
ID number:381937
Evaluation:
Published: 24.08.2016.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 19 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    3
  Anotācija angļu valodā    4
  Ievads    5
  Teorētiskā daļa    6
1.  Masu mediji, to iedalījums    6
1.1.  Masu mediju nozīme    7
1.2.  Televīzijas nozīme    7
1.3.  Interneta nozīme    7
1.4.  Preses nozīme    7
2.  Masu mediju ietekme uz jauniešiem    9
2.1.  Televīzijas ietekme    9
2.2.  Interneta ietekme    11
2.3.  Preses ietekme    12
3.  Vecumposma īpatnības    13
  Pētījuma daļa    14
1.  Pētnieciskā darba mērķis    14
2.  Pētāmās grupas apraksts    14
3.  Pētījuma metodes    14
4.  Iegūto datu analīze un interpretācija    14
  Secinājumi un priekšlikumi    25
  Izmantotā literatūra    26
  Pielikums    27
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
1. Darbā izvirzītais pētāmais jautājums ir, kādi ir jauniešu masu mediju lietošanas paradumi un kā tie var ietekmēt jauniešus.
• Vairāk kā puse, 54% anketēto respondentu, internetu dienā izmanto 2-5 stundas. Nav respondentu, kas internetu neizmantotu vispār.
• Ilgstoša un nepārtraukta darbošanās interneta vidē nereti veicina pastiprinātu stresa daudzumu un paaugstinātas agresivitātes veidošanos jauniešu vidū.
• Jaunieši galvenokārt internetu izmanto sociālo portālu lietošanai.
• Internets ir viens no vislielākajiem pasaules informācijas avotiem, kas nodrošina ērtu pieeju informācijai, tāpēc jaunieši labprāt lasa par jaunumiem Latvijā un pasaulē ar interneta starpniecību.
• No visiem masu medijiem internets jauniešu ikdienā ieņem vislielāko lomu, 64% respondentu internets ikdienā ieņem nozīmīgu lomu. Attiecīgi mazsvarīgu lomu internets ieņem 23% respondentu un nenozimīgu 15% respondentu.
• Lielākā daļa respondentu, 38%, savā ikdienā televīziju skatās katru dienu. Reizēm televīziju skatās 34%, taču reti 26% respondentu.
• Pamatojoties uz psihoterapeita Gunāra Trimdas rakstu par televīzijas skatīšanās ietekmi, tiek secināts, ka jau pēc pirmajām 15-20 minūtēm, ko jaunietis pavada pie televīzijas, samazinās informācijas pārstrādes spējas, skatītājs kļūst viegli ietekmējams.

Author's comment
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Masu mediju loma jauniešu ikdienā”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/381937

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register