Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:597703
Evaluation:
Published: 04.12.2017.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 13 units
References: Used
Time period viewed: 2017.g. - 2016.g.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Motivācijas būtība    5
1.1.  Motivācijas definēšana    5
2.  Motivācijas teorētiskā izpratne    6
2.1.  Motivācijas teoriju izveide    6
2.2.  Satura motivācijas teorijas    7
2.3.  Procesa jeb norišu teorijas    11
2.4.  Stimulējošās motivācijas teorija    16
3.  Darbinieku motivēšanas iespējas    17
Extract

3. DARBINIEKU MOTIVĒŠANAS IESPĒJAS
T.Hanagans (Hannagan) uzsver, ka nav iespējams darbinieku saukt par pilnībā nemotivētu personu, vienīgā atšķirība ir darbinieka individuāla izvēle par to, kur ieguldīt savus spēkus. Runājot par motivāciju, jāņem vērā faktori, kas atstāj būtisku iespaidu uz indivīda darbu un uzvedību organizācijā, kas ir: savstarpējās attiecības starp kolēģiem, amats un darba pienākumi, darbiniekam piešķirtā autonomija un vara, darbinieka piesaiste savam amatam, vadīšanas kontroles sistēmu kvalitāte, vadīšanas stils; organizācijas komunikāciju sistēmas efektivitāte, atlīdzības sistēmas veidi un efektivitāte, organizācijas lielums un kultūra, stresa līmenis darbā un izaugsmes iespējas. (4, 384.lpp.)
Motivējot personālu, mūsdienu organizācijās jāņem vērā talantīgi darbinieki un organizācijas pārmaiņas. Tiek uzskatīts, ka darbinieki visaugstāk vērtē menu tipa atalgojumu, augstu organizācijas sociālo statusu; piederības izjūtu; izdevīgu ģeogrāfisko atrašanās vietu; elastīgu darba laiku un iespēju kombinēt darbu ar mācībām; interesantu un aizraujošu darbu; izaugsmes un apmācības iespējas; dinamisku darba vidi un iespējas ceļot; organizācijas tēlu un atraktivitāti darba tirgū. (1, 176.lpp.)
Jāievēro organizācijas darba vidi jeb atmosfēru raksturojošie faktori, kas atstāj lielu iespaidu uz darbinieku atbrīvotības sajūtu, skaidrību par veicamajiem darbiem un gandarījumu, kas ir, elastība, atbildība, standarti, atlīdzības izjūta, skaidrība un lojalitāte. (1, 179.lpp.)

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register