Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:696594
 
Author:
Evaluation:
Published: 11.12.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Motivēšanas teorijas    4
1.1.  Motivēšanas teoriju klasifikācija    4
1.2.  Satura motivēšanas teorijas    5
1.2.1.  A.Maslova vajadzību hierarhijas teorija    5
1.2.2.  K.Alderfera ERG teorija    6
1.3.  Norises motivēšanas teorijas    8
1.3.1.  Gaidu teorija    8
1.3.2.  Mērķu noteikšanas teorija    9
1.3.3.  Taisnīguma teorija    10
1.3.4.  L.Portera un E. Loulera modelis    11
1.4.  Stimulējošās motivēšanas teorija    12
2.  Motivācijas teoriju pielietošana vispārējās izglītības iestādē    13
2.1.  Satura motivēšanas teoriju pielietošana izglītības darbinieku motivēšanā    13
2.2.  Norises motivēšanas teoriju pielietošana vispārējās izglītības iestādē    14
2.2.  Stimulējošās motivēšanas teorijas pielietošana darbinieku motivēšanā vispārējās izglītības iestādē    15
3.  Secinājumi    16
4.  Literatūras un avotu saraksts    17
Extract

2.2.Stimulējošās motivēšanas teorijas pielietošana izglītības iestādes darbinieku motivēšanā
Stimulējošās motivēšanas teorijas metodes nedrīkstētu izmantot neapzināti, mehāniski. Ja direktora mērķis ir labvēlīgas situācijas radīšana, lai stimulētu pedagogus un pārējos izglītības iestādes darbiniekus arī nākotnē darboties efektīvi, tad direktors var pielietot dažādas pozitīvās stimulēšanas metodes. Ja mērķis ir pozitīvu rīcību stimulēšana nākotnē, jo ir cerība, ka darbinieka kauna sajūta vairs neatļaus viņam strādāt nolaidīgi un bezatbildīgi, tad tā būs izvairīšanās stimulēšanas metode. Domājot par soda stimulēšanas metožu pielietošanu praksē, direktoram jāizsver, vai tas tiešām ir neizbēgams un sākumā apdomāt, vai izvairīšanās metodes pielietošana nebūtu piemērotāka. Soda stimulēšanas metožu nepamatota lietošana izraisīs nopietnu konfliktsituāciju.

3. Secinājumi
1. Izglītības darbinieku motivēšanai ir liela nozīme izglītības iestādes mērķu sasniegšanā
2. Motivācija ir darbinieka ieinteresētība veikt noteiktu darbu, un motivācijai vienmēr seko rīcība.
3. A.Maslovs secina, ka katrs cilvēks konkrētā momentā atrodas kādā vajadzību hierarhijas līmenī, kas atbilst viņa vajadzību apmierinājumam. (Šmite, A. 2006)
4. Pēc F. Hercberga motivēšanas teorijas higiēnas faktoru klātbūtne mazina iespēju attīstīties neapmierinātībai ar darbu.
5. Ar stimulējošās motivācijas teorijas pielietošanu praksē vadītājam jābūt uzmanīgam, jo nepamatota šo metožu lietošana, var radīt nopietnas konfliktsituācijas un neveicinās motivācijas paaugstināšanos darbiniekam.
6. Lai īstenotu motivāciju izglītības iestādē, direktoram ir jāizzina pedagogu vajadzības, intereses.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,98 €
Work pack Nr. 1345613
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register