Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
6,49
You save:
0,97 (15%)
Discounted price*:
5,52
Purchase
Add to Wish List
ID number:393431
Author:
Evaluation:
Published: 16.09.2019.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 25 units
References: Used
Time period viewed: 2014.g. - 2019.g.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    2
  Abstract    3
  Ievads    5
1.  Partizānu mārketings    6
1.1.  Partizānu mārketinga vēsture    6
1.2.  Partizānu mārketinga stratēģijas    7
1.3.  Partizānu mārketinga veidi    8
2.  Partizānu mārketinga praktiskie piemēri pēdējo 5 gadu laikā Latvijā un pasaulē    10
2.1.  Partizānu mārketinga piemēri pasaulē    10
2.2.  Partizānu mārketinga piemēri Latvijā    12
3.  Intervija ar SIA “Galerija Retro piano”, AS “LIDO”, SIA “Seko zīmēm”, “Latvenergo” pārstāvjiem    16
3.1.  Interviju analīze    16
3.2.  Interviju analīžu apkopojums    19
  Secinājumi    20
  Priekšlikumi    21
  Izmantotās literatūras un informācijas avotu saraksts    22
  Pielikumi    25
Extract

Secinājumi
Lai pārbaudītu zinātniski pētnieciskā darba „Partizānu mārketinga izmantošanas iespējas Latvijā” autores izvirzīto hipotēzi, autore veic darba izstrādes sākumā noteiktos darba uzdevumus, pēc to izpildes var secināt, ka:
1. Hipotēze apstiprinājās, jo, analizējot intervijas, uzņēmumi regulāri izmanto dažādas mārketinga aktivitātes, bet partizānu mārketinga aktivitātes tiek izmantotas salīdzinoši reti.
2. Darba izvirzītais mērķis ir sasniegts, jo, analizējot intervijas, darba autore secina, ka, piesaistot jaunus klientus ar jaunām mārketinga aktivitātēm, lai popularizētu jauno produktu vai pakalpojumu, tiek palielināta tirgus daļa, izmantojot partizānu mārketinga aktivitātes.
3. Pēc partizānu mārketinga piemēru aplūkošanas Latvijā darba autore secina, ka partizānu mārketings tiek izmantots arī Latvijā, bet netiek definēts, ka tiek izmantots tieši šis mārketinga veids, izņemot lielos uzņēmumus, kur partizānu mārketingu izmanto apzināti.
4. Analizējot partizānu mārketinga piemērus pasaulē un Latvijā, darba autore secina, ka salīdzinot ar pasaules partizānu mārketinga piemēriem, Latvijā tas nav tik spilgts un radošs kā pasaulē.
5. Analizējot intervijas ar četriem dažādu nozaru uzņēmumu pārstāvjiem, darba autore secina, ka, ja būtu jāveido mārketinga aktivitātes, bet budžets būtu tuvu nullei, tad uzņēmumi izmantotu neliela budžeta mārketinga aktivitātes kā sociālie tīkli nevis partizānu mārketinga aktivitātes.
6. Analizējot interviju ar “Galerija Retro Piano” un “LIDO”, kas paši izmanto partizānu mārketinga aktivitātes, to izmantošanas mērķis ir iepazīstināt potenciālos klientus ar jauno produktu vai pakalpojumu.…

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Partizānu mārketinga izmantošanas iespējas Latvijā”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/393431

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register