Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • Personības tikumiskās attīstības veicinošie nosacījumi. Pedagoģiskā darba pieredze

     

    Research Papers50 Pedagogy

Great deal: today with a discount!

Regular price:
7,99
You save:
1,28 (16%)
Discounted price*:
6,71
Purchase
Add to Wish List
ID number:825775
Evaluation:
Published: 21.09.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 47 units
References: Used
Time period viewed: 2015.g. - 2016.g.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
I.  Anotācija    3
II.  Ievads    5
III.  Tikumiskās attīstības īstenošana audzināšanas stundās audzināmā klasē vidusskolā /ieteikumi klašu audzinātājiem/    6
IV.  Personības tikumiskās attīstības veicinošie nosacījumi /ieteikumi klašu audzinātājiem/    9
4.1.  Skolotāja un skolēna personība. Praktiskās nodarbības    10
4.2.  Skolēnu vajadzību izzināšana. Praktiskās nodarbības    24
4.3.  Jauniešu vecumposma īpatnības un vērtību orientācija    33
4.4.  Pirmā audzināšanas stunda Praktiskās nodarbības    38
4.5.  Audzināšanas stundu programmas tikumiskais aspekts. Praktiskās nodarbības    42
4.6.  Skolēnu izpēte. Praktiskās nodarbības    53
4.7.  Pašvērtējums. Praktiskās nodarbības    58
V.  Literatūras saraksts    72
Extract

4. nodarbība „Dzīves piepildījumu meklējot”
Mērķis:
1. Izvērtēt skolā gūto 12 gadu laikā.
2. Analizēt izceļot pozitīvo un norādot arī negatīvo.
3. Attīstīt radošo domāšanu, spriešanas spējas.
4. Atbildēt uz jautājumu: „Vai mana skola ir ideāla skola?
Norise: Sākumā ļauj iztēloties sevi- kāds tu būsi reālajā dzīvē.
Kādas vērtības atklājas vīzijās.
1. Diskusija par skolas darbības jomām un to nozīmi (mācību joma, pilsoniskā audzināšana u. c.).
2. Grupu darbs. Izvērtē 12 gadu laikā gūto. Noteikti nosauc arī negatīvo pieredzi.
3. Veido ideālas skolas modeli, un katra grupa prezentē savu modeli.
Vērtēšanas kritēriji:
Katrs runā, analizē un izsaka savu viedokli. Kas nepieciešams, lai mērķi sasniegtu?
Ideālas skolas modeli var veidot jau 5. klasē vai agrāk.
Beidzot skolu- doma, ka tev jāturpina izglītoties neatkarīgi no tā, ko dara dzīvē.

4. 2. Skolēnu vajadzību izzināšana.
Viens no tikumiskās attīstības veicinošiem nosacījumiem ir skolēnu personības sistemātiska izpēte, kā atgriezeniskās informācijas nodrošinātāja.
“Klases audzinātājs nepārtraukti vēro savus audzēkņus. Regulāra skolēnu izpēte dod iespēju noteikt veiktā audzināšanas darba efektivitāti un periodiski konstatēt skolēnu un kolektīva tikumības līmeni” / Milta Ā. Klases audzinātājs. – R.: Zvaigzne, 1998./
No savas pieredzes, varu apgalvot, ka mācoties 10. klasē lielākā daļa skolēnu kardināli var izmainīties 3 gadu laikā – salīdzinājumā ar 10. klasi tas pats skolēns kļūst līdzsvarotāks, viņam veidojas lielākas paškontroles spējas, viņš ir mērķtiecīgāks u t. l. Lai veicinātu skolēnu tikumisko attīstību, vispirms nepieciešams noskaidrot klases skolēnu galvenās vajadzības un pievērst uzmanību kā tiek apmierinātas tikumiskās vajadzības, jo cilvēka rīcību motivē viņu vajadzības. Novērojot cilvēka rīcību, var atrast tās vai citas darbības cēloņus cilvēka vajadzību apmierināšanā. /Kellijs T. Rakstura audzināšana, dabas likums, cilvēku laime un panākumi. // Skolotājs – 2004. – Nr. 2. – 12. – 19. lpp./

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,66 €
Work pack Nr. 1356231
Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Personības tikumiskās attīstības veicinošie nosacījumi. Pedagoģiskā darba pieredze”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/825775

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register