Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
2,49
You save:
0,40 (16%)
Discounted price*:
2,09
Purchase
Add to Wish List
ID number:312921
Evaluation:
Published: 11.04.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Used
Extract

Piemēram, pasta nodaļa strādā ar izpildes kvalitātes procentu 99% un uz katrām 300.000 piegādātam vēstuļu partijām 1% nepiegādātu, kas sastāda 3.000 vēstuļu. Ja pasts būtu izmantojis „6 Sigma” metodi risks būtiski samazinātos un līdzinātos līdz 1 nepiegādātai vēstulei. [2;142]
Šo metodi izmanto daudzās nozarēs, tādas ka: būvniecībā, ražošanā, visa veida pakalpojumu jomā un pat grāmatvedībā. Pastāv viedoklis, ka „6 Sigma” nav mērķis aizvietot pavisam kvalitātes sistēmu, kura bija pirms tam uzņēmumā. Tā tikai palīdz fokusēties pareiza virziena visiem mehānismiem un nodrošina svarīgus biznesa rādītājus pēc kuram daudz ko var saprast, uzlabot un novērtēt riskus. „6 Sigma” piešķir procesam struktūru un spēj nodrošināt detalizētu informāciju tās lietotājiem pēc Deminga cikla ”plāno–dari-pārbaudi-darbojies” un normatīva „definē – izmēri – analizē – uzlabo - kontrole”. Katrai stadijai ir savs attiecīgs instruments un tehnikas tādi kā statistiska procesa kontrole, eksperimentu plānošana un atdeves metodoloģija, nodrošinot lietotāju ar lielu kasti ar instrumentiem un tehnikām, lai mērīt, analizēt un uzlabot kritiskus procesa mērījumus, lai sistēma būtu zem kontroles. [2;142] Lai noskaidrotu tieši kādi kvalitātes mērījumi ir nepieciešami konkrētam uzņēmumam, daži pētnieki uzskata, ka jābūt komplicētai pieejai uz jāanalizē ražošanu kontekstā ar pakalpojumiem. Piemēram, par defektu var kalpot jebkas kas neapmierina klientu un nespēj nodrošināt viņa gaidas. Liekas, ka tas nav loģiski, ka veicot kalkulāciju visi standarti un mērījumi ir perfekti un atrodas pieļaujamās robežās. Toties, pastāv virkne dažādu variāciju attiecībā uz klientiem, ļoti grūti viņam izpatikt un novērtēt vai bija defekts jeb nē. [2;144]

Author's comment
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „"Seši Sigma" metode”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/312921

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register