Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
5,99
You save:
0,78 (13%)
Discounted price*:
5,21
Purchase
Add to Wish List
ID number:926887
Author:
Evaluation:
Published: 08.06.2018.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 12 units
References: Used
Time period viewed: 2012.g. - 2013.g.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Integrētā mārketinga komunikācija    5
1.1.  Mārketinga komunikācija un tās veidi    5
1.2.  Uzņēmuma integrētās mārketinga komunikācijas būtība un elementi    8
1.2.1.  Tēla veidošanas komunikācija un tēla reklāma    8
1.2.2.  Sabiedriskās attiecības un sponsorēšana    10
1.3.  Integrētās mārketinga komunikācijas plānošana un veidošana    11
2.  SIA "Fitland" integrētās mārketinga komunikācijas īstenošana    13
2.1.  SIA "Fitland" integrētās mārketinga komunikācijas un tās elementu pielietojums    13
2.1.1.  Tēla reklāma    14
2.1.2.  Sabiedriskās attiecības    14
2.1.3.  Noieta veicināšana    15
3.  SIA „Fitland” integrētās mārketinga komunikācijas novērtējums    17
3.1.  Empīriskā pētījuma metodes un gaita    17
3.2.  Esošo un potenciālo klientu viedoklis par SIA "Fitland" integrētā mārketinga komunikāciju    18
3.3.  SIA "Fitland" integrētās mārketinga komunikācijas pilnveidošana    23
  Secinājumi    25
  Priekšlikumi    26
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    27
  PIELIKUMS    28
Extract

Secinājumi
1. Integrētās mārketinga komunikācijas viena no galvenajām iezīmēm ir tā, ka tiek pielietots vienots komunikācijas stils visos mārketinga komunikācijas miksa elementos, kā arī klients ir primārais, uz ko uzņēmumam būtu jāfokusē visa uzmanība.
2. Plānošana ir viens no svarīgākajiem uzņēmuma vadīšanas elementiem. Visi mārketinga pasākumi uzņēmumā tiek veikti ar nolūku veicināt attīstību, paaugstināt darba ražīgumu un uzņēmuma darba efektivitāti.
3. Svarīgi ir padarīt uzņēmuma tēlu cilvēciskāku un tuvāku patērētājam, šī mērķa sasniegšanai vajadzētu izmantot vairāk aktivitāšu sociālajos portālos.
4. Īpaši svarīga ir komunikācijas efektivitātes novērtēšana, jo, to pilnveidojot, var sasniegt pēc iespējas vairāk patērētāju un veicināt pārdošanas apjomu.
5. Komunikācija starp uzņēmumu un patērētāju ir jāveido ilgtermiņā, jo vieglāk ir saglabāt jau esošos klientus, papildus piesaistot jaunus, nekā koncentrēties un darboties tikai topošo klientu interesēs.
6. SIA „Fitland” ir neliels, tāpēc īpaši jāizplāno, kā uzrunāt potenciālos klientus, lieki netērējot budžetu uz mārketinga aktivitātēm, kuras nav nepieciešamas.
7. Informācija par SIA „Fitland” nav pilnīga, netiek uzsvērti citi pakalpojumi, kā vien trenažieru zāle, kā arī tā nav pietiekami izsmeļoša, tādējādi neiegūstot jaunus klientus, kuri izvēlas arī citus pakalpojumus.
8. SIA „Fitland” piedāvātie pakalpojumi vienmēr būs aktuāli tiem, kuriem rūp savs izskats un veselība, tādēļ uzņēmumam vajadzētu veselīgu dzīvesveidu rekomendēt uzkrītošāk un norādīt katra pakalpojuma labās īpašības, sniedzot informāciju ne tikai mājas lapā.

Author's comment
Editor's remarks
Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „SIA "Fitland" integrētā mārketinga komunikācija”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/926887

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register