Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
2,99
You save:
0,39 (13%)
Discounted price*:
2,60
Purchase
Add to Wish List
ID number:556563
Author:
Evaluation:
Published: 11.06.2018.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Used
Extract

7. Secinājumi un rekomendācijas konkurentspējīgās priekšrocības palielināšanai
AS „Olainfarm” ir Latvijā viens no lielākajiem zāļu ražotājiem, kas ir iekarojis tirgu ne tikai Latvijā, bet arī citās pasaules valstīs. Uzņēmuma misija skaidri nosaka organizācijas darbības pamatprincipu, ražot uzticamus un efektīvus augstākās kvalitātes produktus visai pasaulei. Lielākā uzņēmuma vērtība ir augsti kvalificēta un labi motivēta darbinieku komanda, tāpēc uzņēmums atbalsta darbinieku vēlmi kvalificēties savā jomā.
Analizējot uzņēmuma stiprās un vājās puses, kā arī iespējas un draudus, ir iespējams secināt, ka AS „Olainfarm” ir liela pieredze zāļu ražošanā. Tāpat pie stiprajām pusēm ir pieskaitāmi fakti, ka uzņēmuma ražotie produkti atbilst kvalitātes standartiem un tajā strādā augsti kvalificēts darbaspēks, kā arī ir diezgan liels klientu un partneru skaits. Protams, arī eksports pie uzņēmuma stiprajām pusēm ir ļoti noteicošs. Taču svarīgākais secinājums ir tāds, ka uzņēmums var ietekmēt un laicīgi reaģēt uz SVID analīzes negatīvajiem faktoriem, jo lielu daļu šo negatīvo iezīmju uzņēmums var novērst pats, izvērtējot savas iekšējās darbības uzņēmumā.
Izanalizējot Portera piecu spēku analīzi, var secināt, ka viens no lielākajiem konkurentiem farmācijas nozarē ir AS „Grindex”, taču abu uzņēmumu spējas ir diezgan līdzvērtīgas. Ja skatāmies uz jaunienācējiem un aizstājējprecēm, var secināt, ka tas nav liels drauds nozarei, jo nozare ir pietiekami sarežģīta, kā arī tā ir uzlikusi dažādas barjeras, lai iekļūšana tirgū nebūtu viegla. Un aiztājējpreces ir ļoti maz vai nav vispār.
Uzskatu, ka uzņēmumam, lai veiksmīgi darbotos farmācijas nozarē, ir jānodrošina ilgtermiņa attīstība, lai to nodrošinātu, vajadzētu ieviest jaunus produktus un apgūt jaunus tirgus. Un tas savukārt nozīmē to, ka liela uzmanība ir jāpievērš plānošanai, stratēģijai un jaunu produktu izstrādes procesam. Ņemot vērā to, ka uzņēmumam, lai šo visu sasniegtu, būs jāiegulda lielas investīcijas pamatlīdzekļos, tad vadībai vajadzētu pievērst uzmanību iepirkumiem, lai mazinātu iepirkuma riskus, kas varētu traucēt uzņēmuma attīstību.…

Editor's remarks
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Uzņēmuma AS "Olainfarm" stratēģiskā analīze”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/556563

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register