Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
4,49
You save:
0,67 (15%)
Discounted price*:
3,82
Purchase
Add to Wish List
ID number:592018
Author:
Evaluation:
Published: 16.11.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Used
Time period viewed: 2012.g. - 2013.g.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
1.  Uzņēmuma apraksts    4
2.  Teorētiskie stratēģiskās vadības jautājumi    6
3.  Uzņēmuma iekšējās vides pētījumi    9
4.  Uzņēmuma ārējās vides pētījumi    11
5.  Uzņēmuma stratēģijas izvēle un pamatojums    15
  Secinājumi un priekšlikumi    18
  Izmantotās literatūras saraksts    20
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
Kā darba autors secina, novērtējot situāciju valstī kopumā, ir palielinātas ekonomiskās izaugsmes rādītāju prognozes 2006. gadam, jo gan iekšējais, gan ārējais pieprasījums ir bijuši noturīgāki nekā paredzēts. Tāpēc arī uzņēmums “Nams 4”, pēc darba autora domām, savās jaunajās prognozēs var paredzēt augstākus rādītājus.
Finanšu stratēģisko mērķu sasniegšanā, darba autors piedāvā veikt šādas pamataktivitātes:
1) aktīvi jāstrādā pie tirgus daļas palielināšanas tirgū;
2) vienlaikus stingri jāseko līdzi un jāuzlabo produktu kvalitāte;
3) jāfokusē uzmanība uz lielāku peļņu/ papildus vērtību nesošiem produktiem (apsaimniekošanas iespējas, jaunais produkts- ciemati).
Viss minētais un to īstenošana reālā uzņēmuma darbībā ir būtisks plānoto aktivitāšu kopums stratēģisko finanšu mērķu sasniegšanai- attīstīties savos interešu tirgos, gūt ilglaicīgu peļņu un 5 gadu laikā iekļūt vadošo nozares uzņēmumu trijniekā Latvijā.
Protams, ka jāturpina jau iesāktais tāda stratēģiskā mērķa realizēšanai kā klientu vajadzību apmierinātības kāpināšanā, lai piesaistītu jaunus klientus. Autors uzskata, ka blakus jau līdzšinējiem minētā stratēģiskā mērķa īstenošanai vajadzētu pievienot:
a) aktīva uzmanības pievēršana citu valstu pilsoņu- klientu apkalpošanai;
b) tiešs kontakts ar klientu;
c) klientu apkalpošanas kvalitātes standartu ieviešana;
d) klientu informācijas ieguves avotu paplašināšanas iespējas.

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Uzņēmuma iekšējās un ārējās vides izpēte”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/592018

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register