Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

DiscountGreat deal: today with a discount!

Regular price:
4,99
You save:
0,70 (14%)
Discounted price*:
4,29
Purchase
Add to Wish List
ID number:315409
Evaluation:
Published: 14.05.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
1.  Analīzes daļa    6
1.1.  Analīzes praktiskā daļa    6
1.1.1.  Latvijas mobilo sakaru operatoru raksturojums    6
1.1.2.  SIA „TELE2” vēsture, mērķi un stratēģijas    8
1.1.3.  SIA „TELE2”darbība    10
1.1.4.  SIA „TELE2” struktūra    13
1.1.5.  SIA „TELE2” SVID (SWOT) analīze    15
1.2.  Analīzes teorētiskā daļa    17
1.2.1.  Konkurētspējas atšķirīgās prasmes, resursi un spējas    17
2.  Projekta daļa    20
2.1.  Bostonas konsultantu grupas matrica    20
2.2.  Portera 5 spēku modelis    22
2.3.  Ansofa modelis    24
2.4.  General Electric vai Makkinseja matrica    26
  Secinājumi un priekšlikumi    29
  Bibliogrāfiskais saraksts    30
Extract

Pirms vairāk kā 15 gadiem Latvijas tirgū ienāca GSM mobilo sakaru sitstēma un sākās strauja mobilo tālruņu tirgus attīstība. Patlaban mobilo tālruni lieto aptuveni 80% Latvijas iedzīvotāju. Pēdējo gadu laikā mobilo sakaru operatori piedāvā ne tikai balss pārraidi, bet arī dažādus citus pakalpojumus saviem klientiem, piemēram, ielādēt savos mobilajos tālruņos dažadas melodijas, spēles, kā arī izmantot internetu.
Šobrīd Latvijas tirgū darbojas četri mobilo sakaru nodrošinātāji, Latvijas mobilais telefons, TELE2, BITE Latvija un TRIATEL, bet nedrīkst aizmirst, ka Latvijā darbojas ne tikai mobilo telefonu operatori, bet arī fiksēto līniju operatori, piemēram, visiem labi zināmais Lattelekom un Baltcom, šajā darbā sīkāk aplūkosim konkurenci tieši mobilo operatoru tirgū Latvijā.
SIA „TELE2” ir otrs lielākais mobilo sakaru sniedzējs Latvijā, uzreiz aiz LMT. TELE2 Latvijas tirgū darbojas kopš 2000.gada, kad par mobilo sakaru operatora „Baltcom GSM” īpašnieku kļuva SIA „TELE2”, Zviedrijas koncerna TELE2 AB meitas uzņēmums, viens no lielākajiem mobilo sakaru operatoriem Eiropā, šobrīd par TELE2 klientiem ir kļuvuši vairāk nekā 1 miljons Latvijas iedzīvotāju.
Tā kā salīdzinoši mazajā Latvijas mobilo sakaru nodrošinātāju tirgū darbojas četri šo sakaru nodrošinātāji, konkurenece ir neizbēgama. Un līdz ar to konkurence ir kā virzošais spēks, kas liek vienam operatoram būt labākam par otru, samazinot sakaru izmaksas un piedāvājot izdevīgākus līguma nosacījumus, līdz ar to cenšoties iegūt patērētāja atzinību un panāk, ka tieši viņu piedāvātie mobilie sakari tiks realizēti ātrāk un par augstāku cenu. Un tieši konkurences ceļā tiek apmierinātas patērētāja vajadzības un vēlmes.
Konkurences apstākļos uzņēmumam ir nepieciešams sākt ar pašu konkurences pozīciju noteikšanu, ir jāizvirza darba mērķi, kas sastāv no vēlamiem ienākumiem, tirgus daļas un peļņas, un pēc tām jānoformulē jaunas pozīcijas nepieciešamās stratēģijas sasniegšanai. Šādos apstākļos mārketinga stratēģijām ir centrālā vieta.
Lai uzņēmums spētu saglabāt un uzlabot savu pozīciju tirgū ir jāizvēlas stratēģija, kas it atbilstoša uzņēmuma spējām un resursiem. Konkurences stratēģijas uzdevums ir pārnest uzņēmumu no esošās pozīcijas uz stiprāku pozīciju. Tas tiek panākts adaptējoties ārējiem spēkiem: konkurencei, tirgus pārmaiņām, tehnoloģiju attīstībai, kā arī nosakot un novedot uzņēmuma resursus saskaņā ar iespējām, kas paveras uzņēmuma priekšā. …

Load more similar papers

Atlants
Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Uzņēmuma SIA "Tele2" konkurētspējas paaugstināšanas projekts”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/315409

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register