Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:361007
 
Evaluation:
Published: 11.01.2022.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
  VADĪTĀJS KĀ KOUČS    4
  PRAKTISKI PIEMĒRI    5
  SECINĀJUMI    6
Extract

SECINĀJUMI
Katra no augstāk minētajām reālajām situācijām ir līdzīga tam, ka darbinieka rezultatīvums var tikt paaugstināts īsas koučinga sesijas rezultātā. Lai to veiktu, nav jānodarbojas ar diagnostiku, jāizveido attīstības plāns un jāvienojas par progresa uzdevumiem, vajag tikai pielietot koučinga filozofiju – palīdzēt darbiniekam rast risinājumu rodoties problēmai, nevis risināt tās, un izmantot vienkāršus instrumentus – jautājumus, stāstus, metaforas, personisku piemēru. Efekts būs tūlītēja un neatliekams.
Pieredzējušie vadītāji viegli atšķir šādu situāciju pazīmes (problēmas esamību, kas var tikt novērsta pietiekami ātri, pietiekami augsts darbinieka motivācijas līmenis, laba zināšana viņa stiprajām un vājajām pusēm) un ātri reaģē uz tiem. Kā jau minēts, jebkurā koučingā jāizvēlas problēmas, kas sniedz vislielāko ietekmi uz rezultativitāti un var tikt risinātas ar augstu iespējamību. Situācijas koučinga gadījumā ir ļoti nozīmīgas.…

Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register