Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
3,99
You save:
0,76 (19%)
Discounted price*:
3,23
Purchase
Add to Wish List
ID number:855028
Evaluation:
Published: 11.04.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Used
Time period viewed: 2008.g. - 2009.g.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Vizuālā informācija    4
1.1.  Kas ir vizuālā reklāma    4
1.2.  Vietas izvēle    6
1.3.  Vides reklāmas dažādība    7
1.4.  Reklāma sabiedriskā transporta    11
1.5.  Reklāma uz gaisa baloniem    13
1.6.  Tendences vides reklāmas jomā    14
  Secinājumi un priekšlikumi    16
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    17
Extract

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Globalizācijas apstākļos reklāmai tiek pievērsta ļoti liela nozīme un tiek tērēta liela nauda. Globalizācijas un integrācijas procesi norit strauji un nepārtraukti, padarot cilvēkus atkarīgus no reklāmas. Vides reklāmai ir īpašs spēks: tā var izklaidēt, kad nav ko darīt vai gaidot tikšanas „kliedz”, lai izlasītu par ik sezonas atlaidēm. Ārēja reklāma ir prestiža un dārga. Visbiežāk to izmanto kā papildu reklāmu gadījumos, kad prece vai tirdzniecības marka jau ir labi pazīstama. Vides reklāmai pēdējos gadus trūkst ideju, gandrīz viss tiek izdomāts, cilvēki kļuva lielākoties informēti par iespējamiem piedāvājumiem un jau reaģē mazliet citādāk. Veikalu skatlogi šodien ir viens no svarīgākajiem vizuālās reklāmas un komunikācijas veidiem, to noformēšana, tāpat kā citi dizaina veidi, sasniegusi profesionāli augstu līmeni. Nebijušu pilnību sasniegusi skatlogu manekenu ražošanas nozare. Itāļu, dāņu, angļu manekeni ir īsts dizaina mākslas paraugs. Tie ir stilīgi, tos iespējams novietot visdažādākajās pozās un kompozīcija, radot atdarināšanas cienīgus tēlus. Pašlaik nav nekas neparasts, ja reklāma tiek izvietota visneparastākajos veidos – uz māju sienām, uz automašīnām, uz gaisa baloniem, uz dažnedažādiem priekšmetiem (cepurītēm, T-krekliem, krūzītēm, lietussargiem, somām utt. ), uz tramvajiem un vēl un vēl.
Praksē globalizācija izpaužas pieaugošā preču un pakalpojumu, kā arī kapitāla, naudas un iedzīvotāju plūsmā starp valstīm. Arī intensīvāka informācijas un zināšanu, kā arī tehnoloģijas un inovāciju izplatīšanās pasaulē raksturo globalizācijas procesu. Vides medijos vēl vairāk sāka dominēt tehnoloģiska reklāma, kur liekas patērētājiem kā izklaide, pirmkārt, un tikai tad cilvēks sāka uztvert to kā informācijas plūsmu. Globalizācijas apstākļos cilvēks zina daudz vairāk, viņš kļuva prasīgāks un uzmanīgāks. Viņu nepārsteidz plakāti vai izkārtnes, savukārt, reklāmas ražotājiem jādomā līdzi un jādomā gluži pirms tam, kad cilvēkam apniks kārtēja reklāma.
Šī darba autores vienīgais priekšlikums ir tāds, ka reklāmu šobrīd jāpasniedz nestandarta veida un nelikt akcentu, ka tā ir reklāma. Jāorganizē izstādes, lai pievērstu uzmanību jaunām idejām un sakrāt tās pašas idejas, tās pašās izstādes.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,49 €
Work pack Nr. 1331436
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Vides reklāmas īpatnības ekonomikas globalizācijas apstākļos”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/855028

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register