Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:481979
 
Author:
Evaluation:
Published: 18.09.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Apzīmējumu saraksts    2
  Saturs    3
  Ievads    4
  Zīmols    5
  EPIC proporciju modelis    6
  Zīmola identitāte    6
  Piemērs, kā nevajag rīkoties ar zīmola produktu    7
  Kāpēc ir jāmīl zīmols?    10
  Zīmols Draugiem.lv    12
  Draugiem piederošie zīmoli    15
  Draugiem.lv maksas pakalpojumi, reklāmas un statistika    18
  Reklāmas Draugiem.lv un Facebook.com    23
  Mana personīgā pieredze ar Draugiem.lv    26
  Draugiem.lv birojs un tā kolektīvs    27
  Nedaudz par dažām Draugiem.lv aplikācijām    28
  Lietas, kas man nepatīk Draugiem.lv    30
  Draugiem.lv statistika    31
  Secinājumi    33
  Izmantotie informācijas avoti    35
  Pielikumi    36
Extract

SECINĀJUMI
Draugiem.lv ir varens sociālais portāls, kas pastāvēs vēl ilgi līdzās ar Facebook.com un es šaubos, ka Facebook.com spēs pārvilināt draugu auditoriju pie sevis, ja arī vairāk Latvieši piereģistrēsies Facebook.com, tad tiem joprojām būs arī Draugiem.lv profils un varbūt arī citi sociālo tīklu profilu. Draugiem.lv rada mājīguma sajūtu, satuvina savus ģimenes biedrus un ļauj tiem latviešiem, kas aizbraukuši uz ārzemēm komunicēt ar savējiem Latvijā vai otrādi no Latvijas komunicēt ar aizbraukušajiem latviešiem.
Tāpat reklāmai daudz draudzīgāks portāls ir Draugiem.lv ar kura palīdzību var vienkārši lieliski uzrunāt tieši savu mērķauditoriju izvairoties no zaudējumiem, neuzrunājot savu ne - mērķa auditoriju. Draugiem.lv ir ārkārtīgi pievilcīgs portāls reklāmu devējiem ar lielu lietotāju bāzi. Protams, portāla lietotājiem reklāmas var šķist uzbāzīgas, taču ir daudzi veiksmes stāsti, pats kādreiz esmu piedalījies tostera maižu reklāmā, kur varēja taisīt virtuāli savas maizītes un pēc tam ievietot savā Draugiem.lv galerijā, laikam tur varēja arī kaut ko laimēt. Ik pa laikam Draugiem.lv parādās interesantas interaktīvas reklāmas, kas cilvēkus nepadara dusmīgus, bet tieši pretēji aizrauj, piemēram, piena produktu Mana Saime integrētais ģimenes koks sociālajā tīkla ir izcils mārketinga un reklāmas paraugs kaut arī šāda aplikācija un lapas nav nekas jauns vai unikāls, bet pati ideja integrēt ģimenes koka aplikāciju un lapu sociālajā tīklā.
Draugiem.lv populārs kļuva arī tāpēc, ka IKT tehnoloģijas ap 2003.gadu sāka palikt lētākas, kā arī internets kaut arī ļoti lēns, tomēr palika lētāks. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register