Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
9,99
You save:
1,50 (15%)
Discounted price*:
8,49
Purchase
Add to Wish List
ID number:344296
Evaluation:
Published: 22.12.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Izstrādātā lietojuma darbības principi. Rezultātā iegūtais Kinect lietojums pamatā tiek balstīts uz 6. attēlā redzamajām WPF komponentēm – KinectColorViewer,
KinectDepthViewer, KinectSkeletonViewer, pielāgojot tās praktiskā darba
vajadzībām, piemēram, skeleta atpazīšanas sensoram tiek nomainītas noteikto kaulu un kaulu savienojumu krāsas, kā arī palielināts zīmējamo līniju biezums (skatīt 7. attēlu).
Kreisajā augšējā stūrī ievietotas formas komponentes, kas nodrošina atsevišķu Kinect sensoru (krāsu, dziļuma, skeleta) attēlošanu vai paslēpšanu programmas galvenajā logā, kā arī piecas
spiedpogas, kas ļauj pacelt, pagriezt Kinect ierīci atbilstoši izvēlētajai leņķa vērtībai: -27, -14, 0, 14 vai 27 grādiem.

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −11,30 €
Work pack Nr. 1351143
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Dažādu izstrādes rīku izmantošana Android, Arduino un Kinect lietojumu izveidē”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/344296

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register