Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
5,49
You save:
0,82 (15%)
Discounted price*:
4,67
Purchase
Add to Wish List
ID number:746799
Evaluation:
Published: 27.09.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Secinājumi:
Pēc datu vizualizācijas un infografikas piemēru izstrādes, autors secina, ka kopumā praktiskā darba izpilde bija salīdzinoši vienkārša, taču, līdzīgi kā visos iepriekšējos studiju kursa Multimediju tehnoloģijas praktiskajos darbos, arī šajā darbā galvenā loma bija temata un
veiksmīgas darba idejas izvēlei. Tieši idejas izvēle un tās noformulēšana aizņēma darba izpildes laika lielāko daļu, īpaši tas attiecināms uz infografikas izveidi, jo infografikā jāattēlo tikai būtiskākā un svarīgākā informācija, kas tās skatītājiem būtu vienkārši un ātri uztverama.
Lai gan sākotnēji darba autors plānoja izstrādāt infografikas piemēru par citu darba tematiku nekā datu vizualizāciju, taču praktiskā darba rezultātā ir iegūta gan datu vizualizācija, gan infografika, kas saistīta ar studentu mācīšanās procesam veltītā laika izpēti. Jāatzīst, ka darba
autors ir apmierināts ar izveidotajiem piemēriem, jo lai gan tie ir saistīti ar vienu un to pašu tematu, avota datiem, taču attēlo izmantoto informāciju no dažādiem skatu punktiem.
No iegūtajiem rezultātiem redzamas galvenās atšķirības starp datu vizualizāciju un infografiku, tas ir, datu vizualizācija galvenokārt paredzēta dažāda veida skaitliskas, vērtību veida informācijas apkopošanai un salīdzināšanai uzskatāmā un vienkāršā veidā, piemēram, līklīnijas grafika veidā, turpretim infografika sniedz lielāku priekšstatu par visu aplūkoto
problēmu kopumā, parādot darba autora skatījumu un datu apkopošanas veidu.
Autoraprāt, var teikt, ka datu vizualizācija tikai attēlo apjomīgus datus uzskatāmā veidā, taču katram vizualizācijas skatītājam pašam jāizdara secinājumi un jāpievērš uzmanība sev interesējošajām detaļām. Savukārt infografika jau sniedz visas būtiskākās detaļas un galvenos
secinājumus, kas pamatoti ar statistisko informāciju. No vienas puses, infografika uzreiz pievērš tās skatītāju galvenajam darbam tematam, taču, no otras puses, infografikā var nebūt attēlotas daudzas papildu detaļas, kas traucē atsevišķu faktu, ideju uztveršanai.

Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Informācijas attēlošana, izmantojot vizualizāciju un infografiku”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/746799

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register