Evaluation:
Published: 11.06.2019.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
  • Presentations 'Projekts projektu vadībā', 1.
  • Presentations 'Projekts projektu vadībā', 2.
  • Presentations 'Projekts projektu vadībā', 3.
  • Presentations 'Projekts projektu vadībā', 4.
  • Presentations 'Projekts projektu vadībā', 5.
  • Presentations 'Projekts projektu vadībā', 6.
  • Presentations 'Projekts projektu vadībā', 7.
  • Presentations 'Projekts projektu vadībā', 8.
  • Presentations 'Projekts projektu vadībā', 9.
  • Presentations 'Projekts projektu vadībā', 10.
  • Presentations 'Projekts projektu vadībā', 11.
  • Presentations 'Projekts projektu vadībā', 12.
  • Presentations 'Projekts projektu vadībā', 13.
  • Presentations 'Projekts projektu vadībā', 14.
  • Presentations 'Projekts projektu vadībā', 15.
  • Presentations 'Projekts projektu vadībā', 16.
  • Presentations 'Projekts projektu vadībā', 17.
  • Presentations 'Projekts projektu vadībā', 18.
  • Presentations 'Projekts projektu vadībā', 19.
  • Presentations 'Projekts projektu vadībā', 20.
  • Presentations 'Projekts projektu vadībā', 21.
  • Presentations 'Projekts projektu vadībā', 22.
  • Presentations 'Projekts projektu vadībā', 23.
Extract

Esošās problēmas raksturojums

BĒRNU UN JAUNIEŠU PĀRMĒRĪGA
VIEDIERĪ ČU L IETOŠANA,
NEAPZINOT IES TO PAT IESĀS
SEKAS.
Mūsdienās bērni un jaunieši pārlieki ilgu laiku pavada pie telefoniem un planšetdatoriem un maz, vai gandrīz nemaz, savu brīvo laiku velta
aktivitātēm brīvā dabā. Mūsdienās viedierīces ir izveidotas tik interesantas, ka bērni un jaunieši pazaudē interesi par jeb ko citu un koncentrējas tikai uz virtuālo pasauli, pazaudējot realitātes sajūtu.…

Author's comment
Editor's remarks
Atlants