Author:
Evaluation:
Published: 18.04.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 1 units
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Literatūras pārskats par sabiedrisko attiecību kampaņu mērķu noteikšanu', 1.
  • Summaries, Notes 'Literatūras pārskats par sabiedrisko attiecību kampaņu mērķu noteikšanu', 2.
  • Summaries, Notes 'Literatūras pārskats par sabiedrisko attiecību kampaņu mērķu noteikšanu', 3.
Extract

Problēmu un izdevību (iespēju) definēšana ir loģiski saistīta ar stratēģiskajiem un taktiskajiem mērķiem. Tas, kā problēmas tiek definētas un kā cilvēki domā par problēmu definēšanu, ļoti spēcīgi ietekmē arī to, kādu atrisinājumu izvēlēties. Protams, ka arī šajā sakarībā pastāv viedais teiciens par to „cik cilvēku, tik viedokļu”, jo kas vienam var likties problēma, tas turpretī kādam citam ir sīkums, nevis problēma. Tāpēc ļoti svarīgi ir, lai visi iesaistītie apzinās problēmas saturu un svarīguma pakāpi.
Tieši tāpat ir arī ar iespējām (izdevībām) – tas, kā iespējas tiek uztvertas (kā problēma vai kā iespēja), ir atkarīgs no cilvēku uztveres un viedokļiem. Izdevība var tikt definēta kā labvēlīgs apstāklis – iespēja sasniegt mērķus, sekmēt vai veicināt progresu. Izdevības ir gadījumi, kad no konkrētas situācijas var tikt izveidota priekšrocība vai gūts kāds labums. Savukārt problēmas tiek skatītas, kā nelabvēlīgi apstākļi.…

Author's comment
Atlants