Author:
Evaluation:
Published: 24.04.2020.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 19 units
References: Used
  • Research Papers 'Teritoriālais mārketings Kuldīgas attīstības stratēģijā', 1.
  • Research Papers 'Teritoriālais mārketings Kuldīgas attīstības stratēģijā', 2.
  • Research Papers 'Teritoriālais mārketings Kuldīgas attīstības stratēģijā', 3.
  • Research Papers 'Teritoriālais mārketings Kuldīgas attīstības stratēģijā', 4.
  • Research Papers 'Teritoriālais mārketings Kuldīgas attīstības stratēģijā', 5.
  • Research Papers 'Teritoriālais mārketings Kuldīgas attīstības stratēģijā', 6.
  • Research Papers 'Teritoriālais mārketings Kuldīgas attīstības stratēģijā', 7.
  • Research Papers 'Teritoriālais mārketings Kuldīgas attīstības stratēģijā', 8.
  • Research Papers 'Teritoriālais mārketings Kuldīgas attīstības stratēģijā', 9.
  • Research Papers 'Teritoriālais mārketings Kuldīgas attīstības stratēģijā', 10.
  • Research Papers 'Teritoriālais mārketings Kuldīgas attīstības stratēģijā', 11.
  • Research Papers 'Teritoriālais mārketings Kuldīgas attīstības stratēģijā', 12.
  • Research Papers 'Teritoriālais mārketings Kuldīgas attīstības stratēģijā', 13.
  • Research Papers 'Teritoriālais mārketings Kuldīgas attīstības stratēģijā', 14.
  • Research Papers 'Teritoriālais mārketings Kuldīgas attīstības stratēģijā', 15.
  • Research Papers 'Teritoriālais mārketings Kuldīgas attīstības stratēģijā', 16.
  • Research Papers 'Teritoriālais mārketings Kuldīgas attīstības stratēģijā', 17.
  • Research Papers 'Teritoriālais mārketings Kuldīgas attīstības stratēģijā', 18.
  • Research Papers 'Teritoriālais mārketings Kuldīgas attīstības stratēģijā', 19.
  • Research Papers 'Teritoriālais mārketings Kuldīgas attīstības stratēģijā', 20.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
1.  Teritoriālā mārketinga raksturojums    5
1.1.  Mārketinga jēdziens    5
1.2.  Teritoriālais mārketings    5
2.  Teritorijas attīstības plānošana    8
3.  Metodoloģija    9
4.  Pētījums par teritoriālo mārketingu Kuldīgas novada attīstības stratēģijā    10
4.1.  Intervijas ar Kuldīgas attīstības aģentūras direktori datu analīze    10
4.2.  Teritoriālā mārketinga elementi Kuldīgas novada attīstības stratēģijā un īstenotajos projektos    12
  Secinājumi    15
  Izmantotā literatūra un informācijas avoti    16
  Pielikums    18
Extract

Secinājumi
1. Teritoriālais mārketings – tas ir jauns mārketinga virziens, kas izveidojies kā rezultāts konkurencei starp pilsētām, reģioniem un valstīm. Tā galvenais mērķis ir veicināt teritorijas pievilcību, konkurētspēju, atpazīstamību, dzīves kvalitātes uzlabošanos.
2. Pašvaldības teritoriālā mārketinga galvenie elementi ir vīzijas veidošana, tirgus segmentācija, pārvalde kā produkts, bāzes infrastruktūra kā produkts, pašvaldības pakalpojumi kā produkts, cena, vieta, virzīšana tirgū.
3. Kuldīgas novadam nav teritoriālā mārketinga stratēģijas dokumenta, bet ilgtspējīgas attīstības stratēģija, kurā integrēti teritoriālā mārketinga elementi.

Priekšlikumi
1. Novada pašvaldībai izstrādāt Kuldīgas novada teritoriālā mārketinga stratēģiju.
2. Kuldīgas novada iedzīvotājiem aktīvi iesaistīties teritoriālā mārketinga stratēģijas un citu attīstības plānu publiskajā apspriešanā.…

Author's comment
Editor's remarks
Atlants