Author:
Evaluation:
Published: 03.12.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 1 units
References: Not used
  • Research Papers 'Tūrisms kā uzņēmējdarbība', 1.
  • Research Papers 'Tūrisms kā uzņēmējdarbība', 2.
  • Research Papers 'Tūrisms kā uzņēmējdarbība', 3.
  • Research Papers 'Tūrisms kā uzņēmējdarbība', 4.
  • Research Papers 'Tūrisms kā uzņēmējdarbība', 5.
Extract

Saskaņā ar Vispasaules tūrisma organizācijas apkopoto informāciju tūrisma industrija deviņdesmitajos gados pretendē uz vienu no vadošajām vietām pasaules ekonomikā. Tūrisma industrijas īpatsvars kopējā pasaules eksportā ir 7%, tiešā vai netiešā veidā tūrisms veido aptuveni 10% pasaules nacionālā kopprodukta, kā arī nodrošina katru desmito darba vietu pasaulē.
Tūrismam ir īpaša nozīme:
ārzemju valūtas piesaistīšanā, kļūstot par eksporta nozari, kas pozitīvi ietekmē maksājumu bilanci;
ievērojamā jaunu darba vietu radīšanā;
valsts reģionu attīstībā, kur tūristu iztērētā nauda var dot ievērojamu ieguldījumu rajonu un pagastu saimnieciskās dzīves rosināšanā.…

Atlants