Evaluation:
Published: 06.09.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 1 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
  • Practice Reports 'IF P&C Insurance AS Latvijas filiāle', 1.
  • Practice Reports 'IF P&C Insurance AS Latvijas filiāle', 2.
  • Practice Reports 'IF P&C Insurance AS Latvijas filiāle', 3.
  • Practice Reports 'IF P&C Insurance AS Latvijas filiāle', 4.
  • Practice Reports 'IF P&C Insurance AS Latvijas filiāle', 5.
  • Practice Reports 'IF P&C Insurance AS Latvijas filiāle', 6.
  • Practice Reports 'IF P&C Insurance AS Latvijas filiāle', 7.
  • Practice Reports 'IF P&C Insurance AS Latvijas filiāle', 8.
  • Practice Reports 'IF P&C Insurance AS Latvijas filiāle', 9.
  • Practice Reports 'IF P&C Insurance AS Latvijas filiāle', 10.
  • Practice Reports 'IF P&C Insurance AS Latvijas filiāle', 11.
  • Practice Reports 'IF P&C Insurance AS Latvijas filiāle', 12.
  • Practice Reports 'IF P&C Insurance AS Latvijas filiāle', 13.
  • Practice Reports 'IF P&C Insurance AS Latvijas filiāle', 14.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Vispārēja informācija par uzņēmumu    4
2.  Uzņēmuma pakalpojumu raksturojums    5
3.  Konkurentu raksturojums un analīze    7
4.  Patērētāju (mērķauditorijas) analīze    8
5.  Prakses vietā veikto darba uzdevumu apraksts    9
6.  Prakses laikā veikto pētījumu analīze    10
7.  SVID analīze    11
  Secinājumi par uzņēmuma saimniecisko darbību    12
  Priekšlikumi uzņēmuma darbības uzlabošanai    13
  Izmantotā literatūra    14
Extract

Priekšlikumi uzņēmuma darbības uzlabošanai
1. Jāturpina veicināt savu emocionālo pievilcību nozarē – jāpozicionē sevi kā pieredzējušu kompāniju ar augstu reputāciju, pieredzi, uzticamību, kompetenci, profesionalitāti.
2. Tā kā Seesam rada zināmu risku If apdrošināšanai klientu zaudēšanā, ko papildus apdraud salīdzinoši lielā Seesam pakalpojumu pašreizējā izmantošana If apdrošināšanas klientu vidū, tad priekšlikums ir mēģināt noturēt un pārliecināt klientus par to, ka If ir labāki noteikumi piedāvātajiem pakalpojumiem.
3. If mārketinga komunikācijai ir jākļūst nedaudz aktīvākai – jākāpina atpazīstamība, komunicējot tirgus faktorus (pakalpojumu pieejamību, piemērotību, cenas atbilstību kvalitātei).
4. Izveidot vairāk filiāles citās pilsētās, ne tikai Rīgā, Liepājā un Valmierā, jo tas dotu iespēju piesaistīt vairāk potenciālo klientu.
5. Turpināt piedāvāt labu informācijas, pakalpojumu pieejamība un uzturēt tik pat labu pakalpojumu kvalitātes atbilstību cenai.
6. Sekot līdzi lielāko konkurentu mārketingam un izveidot savam uzņēmumam atbilstošu mārketinga stratēģiju, lai piesaistītu vairāk jaunu klientu.
7. Lai noturētu sasniegto augsto If zīmola atpazīstamību un radīto interesi par If apdrošināšanu, būtu svarīgi nostiprināt radušos priekšstatu ar turpmākām specifiskām produktu kampaņām vai citām mārketinga aktivitātēm.
8. Izglītot un informēt par papildus iespējām apdrošināties, tas ļaus novērst iespējamos pārpratumus un vairos klientos pārliecību, ka apdrošinātājs ir godīgs un atklāts.


Author's comment
Atlants