Author:
Evaluation:
Published: 21.12.2005.
Language: Latvian
Level: Elementary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Skābju rinda', 1.
  • Summaries, Notes 'Skābju rinda', 2.
  • Summaries, Notes 'Skābju rinda', 3.
  • Summaries, Notes 'Skābju rinda', 4.
  • Summaries, Notes 'Skābju rinda', 5.
  • Summaries, Notes 'Skābju rinda', 6.
  • Summaries, Notes 'Skābju rinda', 7.
  • Summaries, Notes 'Skābju rinda', 8.
  • Summaries, Notes 'Skābju rinda', 9.
  • Summaries, Notes 'Skābju rinda', 10.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Teorētiskā daļa    4
  Praktiskā daļa    7
  Secinājumi    8
Extract

Apgūstot tādu mācību priekšmetu, kā ķīmija nākas no galvas iemācīties un turpmāk praktiski pielietot dažādas ķīmijas formulas, vielu nosaukumus, to īpašības un daudzas citas samērā sarežģītas lietas. Šajā mācību priekšmetā nevar paļauties tikai uz loģisko domāšanu, visvairāk ir nepieciešama teorētiskā bāze. Tāpēc mūsu darba (skābju rindas uzzīmēšana uz ķīmijas kabineta durvīm) mērķis ir ķīmijas kabineta metodiskās bāzes papildināšana, ar nodomu palīdzēt skolēniem attiecīga uzdevuma risināšanā. Šis darbs kalpos arī kā uzskates materiāls vēl tikai apgūstot teoriju par skābēm. Kā jau zināms, viens no galvenajiem mācīšanās veidiem ir tieši uzskates materiālu demonstrēšana.
Stimulu, šī darba radīšanai, deva arī atmiņas par to kā man un maniem vienaudžiem pamatskolas klasēs, mācību procesā, pietrūka uz vietas apskatāmu uzskates līdzekļu (ne visiem bija pieejamas attiecīgās grāmatas par ķīmijas teoriju).…

Author's comment
Atlants