Evaluation:
Published: 15.09.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 25 units
References: Used
  • Research Papers 'Emocijas mazu bērnu adaptācijas procesā pirmsskolas izglītības iestādē', 1.
  • Research Papers 'Emocijas mazu bērnu adaptācijas procesā pirmsskolas izglītības iestādē', 2.
  • Research Papers 'Emocijas mazu bērnu adaptācijas procesā pirmsskolas izglītības iestādē', 3.
  • Research Papers 'Emocijas mazu bērnu adaptācijas procesā pirmsskolas izglītības iestādē', 4.
  • Research Papers 'Emocijas mazu bērnu adaptācijas procesā pirmsskolas izglītības iestādē', 5.
  • Research Papers 'Emocijas mazu bērnu adaptācijas procesā pirmsskolas izglītības iestādē', 6.
  • Research Papers 'Emocijas mazu bērnu adaptācijas procesā pirmsskolas izglītības iestādē', 7.
  • Research Papers 'Emocijas mazu bērnu adaptācijas procesā pirmsskolas izglītības iestādē', 8.
  • Research Papers 'Emocijas mazu bērnu adaptācijas procesā pirmsskolas izglītības iestādē', 9.
  • Research Papers 'Emocijas mazu bērnu adaptācijas procesā pirmsskolas izglītības iestādē', 10.
  • Research Papers 'Emocijas mazu bērnu adaptācijas procesā pirmsskolas izglītības iestādē', 11.
  • Research Papers 'Emocijas mazu bērnu adaptācijas procesā pirmsskolas izglītības iestādē', 12.
  • Research Papers 'Emocijas mazu bērnu adaptācijas procesā pirmsskolas izglītības iestādē', 13.
  • Research Papers 'Emocijas mazu bērnu adaptācijas procesā pirmsskolas izglītības iestādē', 14.
  • Research Papers 'Emocijas mazu bērnu adaptācijas procesā pirmsskolas izglītības iestādē', 15.
  • Research Papers 'Emocijas mazu bērnu adaptācijas procesā pirmsskolas izglītības iestādē', 16.
  • Research Papers 'Emocijas mazu bērnu adaptācijas procesā pirmsskolas izglītības iestādē', 17.
  • Research Papers 'Emocijas mazu bērnu adaptācijas procesā pirmsskolas izglītības iestādē', 18.
  • Research Papers 'Emocijas mazu bērnu adaptācijas procesā pirmsskolas izglītības iestādē', 19.
  • Research Papers 'Emocijas mazu bērnu adaptācijas procesā pirmsskolas izglītības iestādē', 20.
  • Research Papers 'Emocijas mazu bērnu adaptācijas procesā pirmsskolas izglītības iestādē', 21.
  • Research Papers 'Emocijas mazu bērnu adaptācijas procesā pirmsskolas izglītības iestādē', 22.
  • Research Papers 'Emocijas mazu bērnu adaptācijas procesā pirmsskolas izglītības iestādē', 23.
  • Research Papers 'Emocijas mazu bērnu adaptācijas procesā pirmsskolas izglītības iestādē', 24.
  • Research Papers 'Emocijas mazu bērnu adaptācijas procesā pirmsskolas izglītības iestādē', 25.
  • Research Papers 'Emocijas mazu bērnu adaptācijas procesā pirmsskolas izglītības iestādē', 26.
  • Research Papers 'Emocijas mazu bērnu adaptācijas procesā pirmsskolas izglītības iestādē', 27.
  • Research Papers 'Emocijas mazu bērnu adaptācijas procesā pirmsskolas izglītības iestādē', 28.
  • Research Papers 'Emocijas mazu bērnu adaptācijas procesā pirmsskolas izglītības iestādē', 29.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
1.  Adaptācijas būtība un nozīme    4
2.  Labvēlīgas adaptācijas nosacījumi    8
3.  Vecumposma īpatnības    17
4.  Emocijas jēdziena skaidrojums    21
4.1.  Pozitīvās emocijas    23
4.2.  Negatīvās emocijas    25
  Secinājumi    29
  Literatūras saraksts    30
Extract

Katra cilvēka emocionālā pasaule ir mainīga. Mainīga ir arī viņa attieksme pret dažādām dzīves situācijām un jauniem apstākļiem.
Mazā bērna dzīves mērķi ir pasaules, kurā viņš dzīvo, un sevis atklāšana, sevis adaptēšana pasaulē. Tas notiek darbībā, mijiedarbībā ar plašo pasauli sev apkārt. Pirmsskolas vecums lielā mērā veido pamatu visai turpmākai bērna personības attīstībai. Mēs reizēm pat neapzināmies, cik daudz kas cilvēka „pieaugušajā” dzīvē ir tieši atkarīgs no tā, kā ir noritējusi mazā cilvēka dzīve pirmsskolas vecumā.
Bērnam, sākot apmeklēt pirmsskolas iestādi, pirmais un svarīgākais uzdevums ir pielāgoties jaunajai videi. Šis periods ir grūts gan bērnam, gan vecākiem, kuri pieraduši rūpēties par savu atvasi, gan skolotājiem, kuriem jācenšas izzināt bērnu attīstības līmeni, raksturu un katram bērnam jāvelta īpaša uzmanība, mīlestība, lai viņš ātrāk pierastu pie „lielās sabiedrības”, dienas režīma, svešām skolotājām. Skolotāja darbā nepieciešama ne vien mīlestība un uzmanība, bet arī liela pacietība, it īpaši šajā adaptācijas periodā.…

Atlants