Evaluation:
Published: 12.03.2018.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Intervija ar sociālo pedagogu', 1.
  • Summaries, Notes 'Intervija ar sociālo pedagogu', 2.
  • Summaries, Notes 'Intervija ar sociālo pedagogu', 3.
  • Summaries, Notes 'Intervija ar sociālo pedagogu', 4.
  • Summaries, Notes 'Intervija ar sociālo pedagogu', 5.
  • Summaries, Notes 'Intervija ar sociālo pedagogu', 6.
Extract

– Kā tu redzi savu nākotni šajā profesijā?
– Kas šodien par dienu? Otrdiena? Tieši pirms nedēļas pabeidzu maģistrantūru, studēju izglītības vadību. Aizstāvēju maģistra darbu un pašlaik es tieši nedēļu domāju par šo jautājumu – ko es vēlos savā nākotnē?
Kādreiz sapņoju strādāt bērnu tiesību aizsardzības institūcijā. Man likās – tas tik labi izklausās un tam ir tāda misijas nozīme. Tagad redzu, cik tas var būt absurdi, bezjēdzīgi un uzpūsti. Skolotāju tirdīšana, pratināšana – tas, protams, mazina pasniedzēju brīvību un visdrīzāk labestību. Pasniedzēji nav aizsargāti no nestabiliem, uz kaitniecību orientētiem vecākiem. To varētu risināt daudz konstruktīvāk. Šobrīd skolas un skolas vadības apiešana šajos jautājumos vienkārši dramatizē jebkuru gadījumu. Diemžēl visbiežāk tas kalpo vecāku attiecību kārtošanai ar skolotājiem un izglītības iestādēm. To dara māmiņas, kurām pašām bijušas nopietnas problēmas skolā.
Man ir daudz ideju, bet neesmu tās sev vēl apkopojusi un noformulējusi. Domāju, ka visdrīzāk gribētu strādāt skolā, bet es nezinu, cik ilgi bez jūtamām izaugsmes iespējām man tas būs interesanti. …

Author's comment
Atlants