Author:
Evaluation:
Published: 23.02.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Masu komunikācija. Kursa ievads žurnālistikā ', 1.
  • Summaries, Notes 'Masu komunikācija. Kursa ievads žurnālistikā ', 2.
  • Summaries, Notes 'Masu komunikācija. Kursa ievads žurnālistikā ', 3.
  • Summaries, Notes 'Masu komunikācija. Kursa ievads žurnālistikā ', 4.
  • Summaries, Notes 'Masu komunikācija. Kursa ievads žurnālistikā ', 5.
  • Summaries, Notes 'Masu komunikācija. Kursa ievads žurnālistikā ', 6.
Extract

Masu komunikācija mūsdienās aizņem svarīgu vietu daudzās cilvēku darbības jomās. Tā ir centrālā daļa, ekonomikas institūciju struktūrā, nozīmīga politisko, reliģisko un izglītības institūciju īpašība. Mediji eksistē kā sistēma, pildot svarīgas funkcijas visas sabiedrības interesēs. Kamēr mediji apmierinās sabiedrības vajadzības, tās ieņems svarīgu vietu mūsu dzīvē.
Masu komunikācijas raksturojumi:
a.Masu komunikācija ir orientēta uz lielu, nevienveidīgu un anonīmu publiku.
b.Ziņojumi tiek nodoti publiski, ar mērķi sasniegt lielāko auditorijas dalu.
c.Komunikators iztiek bez sarežģītas organizācijas, kas var izmaksāt
Masu produkcijas ziņas iekļauj sevī šo ziņu pastāvīgu atkārtošanu.
Masu komunikācijai piemīt izklaides funkcija, kas ir daļa no mūsu dzīvesstila, kultūras un sabiedrības.
Mūsdienās masmedijai līdz ar jaunām tehnoloģijām piemīt straujš attīstības temps. Informācijas nodošanas ātrums ir ļoti liels, savukārt attālums ir relatīvs lielums – tam nav nozīmes. Jaunākie masu mediji ir:
1.Informācijas lielceļš (Information Hihgway) ir 500 kanālu televīzijas modelis.
2.Online servisi – informācijas tikla forma.…

Author's comment
Atlants