Author:
Evaluation:
Published: 22.02.2008.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Research Papers 'Kompānija "Avon"', 1.
  • Research Papers 'Kompānija "Avon"', 2.
  • Research Papers 'Kompānija "Avon"', 3.
  • Research Papers 'Kompānija "Avon"', 4.
  • Research Papers 'Kompānija "Avon"', 5.
  • Research Papers 'Kompānija "Avon"', 6.
  • Research Papers 'Kompānija "Avon"', 7.
  • Research Papers 'Kompānija "Avon"', 8.
  • Research Papers 'Kompānija "Avon"', 9.
  • Research Papers 'Kompānija "Avon"', 10.
  • Research Papers 'Kompānija "Avon"', 11.
  • Research Papers 'Kompānija "Avon"', 12.
  • Research Papers 'Kompānija "Avon"', 13.
  • Research Papers 'Kompānija "Avon"', 14.
  • Research Papers 'Kompānija "Avon"', 15.
  • Research Papers 'Kompānija "Avon"', 16.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Aptaujas mērķi    4
  Darba uzdevumi    4
  Respondentu skaita aprēķināšana    5
  Aptaujas rezultātu analīze    6
  Hipotēzes izvirzīšana un pārbaude    13
  Secinājumi un priekšlikumi    14
Extract

Avon ir viena no lielākajām tiešās produktu izplatīšanas kompānijām pasaulē, kas tika dibināta ASV un savu nosaukumu ieguva 1939.gadā. Kompānija veiksmīgi attīstījās un tagad tās darbība ir izvērsta 150 pasaules valstīs – tai skaitā arī Latvijā. Mūsu kompānijas apgrozījums ir 5,7 miljardi ASV dolāru gadā. Avon piedāvā ļoti plašu kosmētikas sortimentu sievietēm, kas tiek izplatīta ar katalogu un interneta palīdzību. Mēs ražojam un pārdodam dažāda veida kosmētiku (ādas kopšana, matu kopšana, dekoratīvā kosmētika, parfimērija, kosmētika bērniem)un arī aksesuārus un vienmēr tiecamies apmierināt visuntumainākās un izsmalcinātākās prasības. Vienmēr esam gatavi uzklausīt mūsu klientu viedokli un pievērst uzmanību ieteikumiem. Viens no veidiem, kā uzzināt viedokli par mūsu uzņēmuma darbību un produktiem, ir veikt mārketinga pētījumu un organizēt aptauju.
Darba procesa realizēšanā tiks izmantota statistikas un mārketinga kursu literatūra, kā arī aptaujas rezultāti.
Organizācijas mērķis- organizācijas darbības kvalitātes un efektivitātes paaugstināšana ar minimālām izmaksām.
Aptaujas mērķi: noskaidrot, kādi faktori ietekmē pircējus lēmuma pieņemšanā, iegādājoties Avon produktus un kā kataloga noformējums ietekmē pircējus iegādāties vai neiegādāties AVON preces.…

Author's comment
Atlants