Author:
Evaluation:
Published: 30.06.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Used
  • Summaries, Notes 'Pētījumi reklāmas kampaņas vajadzībām', 1.
  • Summaries, Notes 'Pētījumi reklāmas kampaņas vajadzībām', 2.
  • Summaries, Notes 'Pētījumi reklāmas kampaņas vajadzībām', 3.
  • Summaries, Notes 'Pētījumi reklāmas kampaņas vajadzībām', 4.
  • Summaries, Notes 'Pētījumi reklāmas kampaņas vajadzībām', 5.
  • Summaries, Notes 'Pētījumi reklāmas kampaņas vajadzībām', 6.
  • Summaries, Notes 'Pētījumi reklāmas kampaņas vajadzībām', 7.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Reklāmas kampaņas būtība    3
  Izpētes loma komunikācijas kampaņā    4
  Reklāmas kampaņas pētījumi    5
  Izmantotā literatūra    8
Extract

II. Izpētes loma komunikācijas kampaņā
Informācijas apkopošana, datu ievākšana un analīze komunikācijas kampaņas plānošanas un organizēšanas procesā sniedz vairākas priekšrocības. Kampaņas izstrādei tiek pieņemti lēmumi, kas balstās uz patiesu un situāciju raksturojošu informāciju. Izpētē iegūtā informācija palīdz sašaurināt ar problēmu saistīto jautājumu loku un fokusēties uz specifiskiem kampaņas mērķiem. Apkopotā informācija arī ļauj izvērtēt kampaņas rezultātus un efektivitāti.
Lai veidotu efektīvu komunikācijas kampaņu, reklāmas veidotāja rīcībā jābūt pēc iespējas pilnīgākai informācijai par potenciālo patērētāju un tirgus struktūru. Tādēļ pētījumi reklāmā – mārketinga pētījumu paveids - tiek veikti trīs galvenajos virzienos – patērētāju izpēte, preces/pakalpojuma analīze un tirgus analīze.

Author's comment
Atlants